“TYUTORLIK FAOLIYATI ASOSLARI” FANINI O‘QITISHDA ZAMONAVIY AXBOROT TEXNOLOGIYALARINI QO‘LLASH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Hamrakulov Jasurbek Muhammadjon o‘g‘li

Annotatsiya

Mazkur maqolada OTMlarning kredit-modul tizimi, tyutor tushunchasi, “Tyutorlik faoliyati asoslari” fanini o‘qitishda zamonaviy axborot ta’lim texnologiyalarining ahamiyati xususida fikr yuritilgan. Avvalambor, kredit-modul tizimi mamlakatimiz Oliy ta'lim tizimiga ta'limning amaldagidan ko‘ra ancha mukammal, zamonaviy, lekin hamma uchun  tushunarli bo‘lgan o‘lchov birligini olib kirganligi ta’kidlangan. Unga ko‘ra OTM o‘quv dasturlari  muayyan o‘qish natijalarini ko‘zlovchi turli fan va modullarga bo‘linishi va bu jarayonda tuyutorning vazifalari bayon etilgan. Shuningdek, “Tyutorlik faoliyati asoslari” fanini o‘qitishda  zamonaviy axborot  ta’lim texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha tavsiyalar berilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika
muallifning biografiyasi

Hamrakulov Jasurbek Muhammadjon o‘g‘li, Fergana State University

Farg‘ona davlat universiteti sport sog‘lomlashtirish majmuasi mudiri

Foydalaniladigan adabiyotlar

https://yuz.uz/uz/news

Taylakov N.I., M.Allambergenova Informatikadan interaktiv o‘quv majmualar yaratishga qo‘yiladigan talablar // Fizika, matematika va informatika.Toshkent, 2009. – № 2. – B. 82-87.

Тайлаков Н.И., Мирсанов У.М. Интернет тармоғида математика фанидан web-порталларни яратиш муаммолари // Таълимда инновациялар: стратегия, назария ва амалиёт: Халқаро илмиймақолалар тўплами II қисм. – Самарқанд, 2018. – Б. 133–137.

Тайлаков Н.И., Исроилова Л. Интерактив электрон доска билан ишлаш усуллари // Физика, математика ва информатика. – Тошкент, 2019. –№ 1. – Б. 95-104.

Тайлаков У.Н. Электрон ахборот таълим муҳитини яратиш технологиялари. Умумий ўрта таълим мактаблари учун //Монография. –Тошкент, 2016. –160