BО‘LАJАK О‘QITUVСHILАRNING KАSBIY BILIMLАRNI KОGNITIV IDRОK ETISH KОMРETENSIYАLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Oxunova Dilnoza Qaxxorjonovna

Annotatsiya

Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarning kasbiy bilimlarni kognitiv faollik asosida oʻzlashtirish kompetensiyalari va ularning kasbiy faoliyatdagi oʻrni, kasbiy bilimlarni rivojlantirishning ayrim masalalari, kognitiv idrok etishning ahamiyati, boʻlajak oʻqituvchilarning kasbiy bilimlarini kognitiv idrok etishning dolzarbligi ochib berilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika
muallifning biografiyasi

Oxunova Dilnoza Qaxxorjonovna, Fergana State University

Fargʻona davlat universiteti, oʻqituvchi

Foydalaniladigan adabiyotlar

Aбдyкаримов X. Касбий педагогик фаолият. – Т.: О‘qituvсhi, 2010. -160 b. (Abdukarimov Kh. Professional pedagogical activity. – Т.: Educational, 2010. -160 p)

Karimova G., Azamatova N. Boʻlajak pedagog kasbiy mahoratining shakllanish mezonlari // Xalq taʼlimi – T.: 2006. 3-son. – 54-57-b. (Karimova G., Azamatova N. Criteria for the formation of professional skills of the future pedagogue // Public education – T.: 2006. 3-number – 54-57-p.)

Safarova R. va b. Oʻquvchilarda oʻzaro doʻstona munosabatlarga asoslanib hamkorlikda faoliyat koʻrsatish koʻnikmalarini shakllantirish jarayonini tashkil etish tamoyillari va parametrlari Monografiya. – Toshkent: Фaн вa теxнoлoгия, 2013. 13 b.t.

Safarova R. Shaxsni shakllantirish omillari // Taʼlim taraqqiyoti – T., 2001. — № 4-4

Kahhorjonovna, O. D. (2022). Approaches to Preparing Future Teachers for the Organization of Cognitive Processes in General Secondary Schools. Miasto Przyszłości, 29, 6-7.

Kahhorjonovna, O. D. (2022). Future Teachersʼ Specific Characteristics of Development of Cognitive Acceptance of Professional Knowledge. Miasto Przyszłości, 29, 1-2.

Saydaxmedov N. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya. – T.: OʻzMU OPI, 2003. – 68 b.