TA’LIMDAGI AXBOROT-KOMMUNIKATSIYA TEXNOLOGIYALARI VA UNING PEDAGOGIK JIHATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda o‘quv jarayonining o‘ziga xos xususiyati shundan iboratki, o‘quvchi o‘z shaxsiy qobiliyati va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda o‘quv faoliyatining asosiy markaziga aylanadi. Ushbu maqolada ta’limdagi axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va uning pedagogik jihatlari haqida so‘z yuritiladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Винницкая М.А. Концепция компьютеризации в сфере высшего образования / М.А.Винницкая, К.Л.Гончарова// Иностранные языки в школах Казахстана. - 2007. - №4. - С. 11-15.
Везиров Т.Г. Теория и практика использования информационных и коммуникационных технологий в педагогическом образовании: дис. ... докт. пед. наук. / Т.Г. Везиров. - Ставрополь: СГУ, 2001. - 310 с.
Ширшов Е.В. Системно-дидактическое обеспечение образовательного процесса в вузе в условиях информатизации общества: дис. док. пед. наук / Е.В.Ширшов. – Архангельск: АГТУ, 2009. – 528 с. 4 с.
Красильникова В.А. Информационные и коммуникационные технологии в образовании: учебное пособие / В.А. Красильникова. -М.: ООО «Дом педагогики», 2006. - 231 с.