OʻQUVCHILARNING MATEMATIK SAVODXONLIGINI OSHIRISHDA TANQIDIY FIKRLASH KOʻNIKMASINI AHAMIYATLILIK DARAJASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada oʻquvchilarning matematik savodxonligini aniqlashda keltirilgan asosiy faktor(omil)lardan “tanqidiy fikrlash” faktori(omil)ning qanday darajada ahamiyatliligini matematik asoslab berildi. “Tanqidiy fikrlash” faktor(omil)ning oʻquvchilarning matematik savodxonligini oshirishda qay darajada ahamiyatliligini matematik asosini keltirishda, juft omilli korelyatsion bogʻliqlik darajasi tahlil qilindi va shu asosida regression bogʻliqlik(korrelyatsiya koeffitsienti) darajasi tekshirildi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining «Oʻzbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konseptsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida» 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-sonli Farmoni.
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari toʻgʻrisida» 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli Qarori.
PISA–2021 Mathematics Framework (second draft), 46th meeting of the PISA Governing Board, 5-7 November 2018 Prague, Czech Republic.
PISA Mathematics in 2021, An analysis of the center for curriculum redesign (CCR), 2016.
Implementing the Proposed Mathematics Framework: Recommendations for PISA-2021, Peggy G. Carr, Ph.D., Vice Chair, PISA Governing Board Associate Commissioner, National Center for Education Statistics (NCES) May 25, 2018.
В.Е.Гмурман Руководство к решению задач по теории вероятностей и математической статистике, М:., “Высшая школа» 1979 г., 400 стр.