BO‘LAJAK XORIJIY TIL O‘QITUVCHILARINING TOLERANTLIK TAFAKKURINI “SOFT SKILLS” ASOSIDA RIVOJLANTIRISH MODELI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada bo‘lajak xolrijiy til o‘qituvchilari uchun tolerantlik tarbiyasi bilan bog‘liqlikda tashkil etiluvchi faoliyat tolerantlikning turli yo‘nalishlarini o‘z ichiga qamrab olishiga ham e’tibor qaratilishi, bir tomondan, mavjud ijtimoiy-siyosiy, falsafiy fanlar tarkibida beriladigan bilimlar haqidagi ustuvor vazifalar to’g’risidagi fikr mulohazalar bayon qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Кабылбекова З. К изучению современных педагогических условий для развития толерантных качеств личности учащегося. // Ж. Фалсафа ва ҳуқуқ. – Т., 2010. - №1. – С. 107-108.
Маркова, А.К. Психология профессионализма. М.: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. –С. 138.
Джураев Р.Х. Развитие творческих способностей у будущих педагогов.// Развитие когнитивно-творческих способностей обучающихся в современных условиях.Т, 2011. – С.11-34.
Лукьянова, Л.А. Формирование функционально-содержательной основы социокультурной компетенции учащихся 10-11 классов общеобразовательной школы (на материале английского языка) [Текст]: дис. канд. пед. наук: 13.00.02. – Санкт-Петербург, 2014. – 186 с.
Татьянина Т. В. Гуманитарный потенциал технологий педагогического общения в развитии профессиональной компетентности будущего учителя: монография / Т. В. Татьянина ; Мордов. гос. пед. ин-т. -Саранск, 2009. - 102 с.