ALOHIDA TA’LIMGA EHTIYOJI BOR BO‘LGAN O‘QUVCHILARGA TA’LIM- TARBIYA BERISHNI TAKOMILLASHTRISH OMILLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada alohida ta’lim ehtiyojiga ega shaxslarning ta’lim imkoniyatlari, pedagogik shart-sharoitlarini takomillashtirish omillari, ularning ta’lim xizmatlarini yaxshilash borasida kelib chiqishi mumkin bo‘lgan muammolarning kelib chiqish sabablari ko‘rib chiqilgan. Alohida ta’lim ehtiyojiga ega talabalarga yaratilgan sharoitlar va ularga ta’lim tarbiya jarayonlaridagi faolligi tadqiq etilib, ilmiy xulosalar berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-60 2022 — 2026-yillarga mo‘ljallangan“Taraqqiyot strategiyasi” 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 13-oktabrdagi “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim- tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4860-son qarori. Qarorihttps://lex.uz/docs/-
The Right to Education for Women and Girls with Disabilities . https://www.ungei.org/publication/right-education-
women-and-girls-disabilities
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning O‘zbekiston xalqiga murojaati
https://isrs.uz/oz/ozbekiston-yangiliklari/ozbekiston-xalqiga-murojaat
Education for All: a gender and disability perspective.https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000146931
World Health Organization & World Bank. (2011). World report on disability 2011. World Health
Organization. https://apps.who.int/iris/handle/10665/44575
Максудов, У. К. (2015). Проблемы и перспективы инклюзивного образования. Молодой ученый, (22), 830- 831.
Максудов, У. К. (2015). Социально-педагогические и экономические проблемы повышения качества непрерывного образования на основе внедрения национальных ценностей. Молодой ученый, (12), 776-777. 9. Максудов, У. К. (2018). Проблемы социальной активности молодёжи в духовно-нравственном воспитании. Молодой ученый, (46), 306-307.