TIJORIY YOZISHMALARDA KOMMUNIKATIV-PRAGMATIK INTENSIYALARINING O‘XSHASH VA FARQLI JIHATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada tijoriy yozishmalarda kommunikativ-pragmatik intensiyalarning o‘xshash va farqli jihatlari yoritiladi. Muallifning ta’kidlashicha, intensional belgilar matn hosil qiluvchi omil hisoblanadi. Maqolada turli tilshunos olimlarning olib borgan tadqiqotlariga tayanib, rasmiy muloqot doirasida aloqaga kirishuvchilar o‘rtasidagi munosabatlarni boshqarish va muayyan vaziyatdagi masala haqida ma’lumot berish tijoriy yozishmalarning asosiy maqsadi ekanligi ta’kidlanadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Остин Дж.Л. Слово как действие. В.кн.: Новое в зарубежной лингвистике. Вып. XVI. –М.: Прогресс, 1986. –С.21.
Н.Қ.Турниязов.”Til birliklarining nutqqa ko‘chirilishi masalasi bilan bog‘liq ba’zi mulohazalar”. Хорижий филология.№3, 2017 йил
Ахманова, О. С. Словарь лингвистических терминов/О. С. Ахманова. - М., 1969. – 608с.
Гольдин В. Е. Сиротинина О. Б. Внутринациональные речевые культуры и их взаимодействие//Вопросы стилистики. – Саратов, 1993. – Вып. 25.
Кинг, Ф.У., Кри, Энн Д. Коммерческая корреспонденция на английском языке. - М.: Издательства Астрель, АСТ, 2007. – 302 с.
https://studymoose.com/letter-of-recommendation-employment-essay, (мурожаат санаси: 12.04.2019).