OLIY TEXNIK TA’LIM MUASSASALARI TALABALARINING KREATIV-GRAFIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH KOMPONENTLARI VA KRITERIYALARINING PEDAGOGIK MAZMUNI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Norxo‘jayeva Nargiza Nasirovna

Annotatsiya

Mazkur maqolada oliy texnik ta’lim muassasalari talabalarining kreativ-grafik kompetentligini rivojlantirishning nazariy jihatlari, xususan, dolzarb masalalari o‘rganilgan. Shuningdek, oliy texnik ta’lim muassasalari talabalarining kreativ-grafik kompetentligini rivojlantirish komponentlari va kriteriyalarining pedagogik mazmuni tahlil qilingan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Norxo‘jayeva Nargiza Nasirovna, Farg‘ona politexnika instituti

Farg‘ona politexnika instituti mustaqil tadqiqotchisi

Foydalaniladigan adabiyotlar

ADABIYOTLAR RO‘YXATI

Muslimov.N.A, Usmonboyeva M.H, Sayfurov D.M., Toʻrayev A.B/ Pedagogik kompetentlik va kreativlik asoslari – Toshkent, 2015.

Бермус А.Г. Проблемы и перспективы реализации компетентностного подхода в образовании. www.eidoc.ru. 2005, 09, 10.

Боровикова А.В., Васильева Е.В. Компетентностная модель профессионального развития педагога // Вестник Южно-Уральского Государственного Гуманитарно-Педагогического Университета. – 2014. – №7. –C. 41-53.

Гусева, В.Е. Изучение графических редакторов как средство формирования профессиональной компетентности менеджера / В.Е. Гусева, Н.В. Горбунова // Ярослав. пед. вестник. – 2012. – Т. 2, № 4. – С. 206–208.

Лебедев О.Е. Компетентносный подход в образовании. www.nekrasovepb.ru

Зимняя И.А., И.А. Ключевных. Компетенции – новая парадигма результата образования. quality.petrsu.ru

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Пер. с англ. М., «Когито-Центр», 2002. – 396 с.

Федотова Н.В.Формирование графической кометентности студентов технического вуза на основе трехмерного моделирования: дис…. Канд.пед.наук.-Тамбов, 2011.-180.

Федотова, Н.В. Основы формирования графической компетентности будущих инженеров / Н.В. Федотова // Пед. журнал. – 2011. – № 1. – С. 96–101.