O‘QUVCHILARDA BADIIY-IJODKORLIK KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK ZARURATI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada o‘quvchilarda badiiy-ijodkorlik ko‘nikmalarini rivojlantirish zarurati, o‘quvchilarning badiiy-ijodkorlik ko‘nikmalarini rivojlantirishning asosiy maqsadi – yosh avlodni har tomonlama yetuk, jamiyatimiz taraqqiyoti uchun zarur bo‘lgan barkamol insonlar etib shakllantirish ekanligi to‘g‘risidagi fikr-mulohazalar bayon qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Раҳимов С. Педагогические идеи Абу Али ибн Сины. Афтореф. дисс… канд. Пед. Наук. – Т: 1964. Раҳимов С. Абу Али ибн Сино таълим-тарбия ҳақида. – Т:. Ўқитувчи. 2001.
Коменский Я.А. Избраннвые педагогические сочинения. В 2-х т. М.: Педагогика, 2002.Т.1. – 656 с.
Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания. Том II (2006)
Нишонова С. Воспитание совершенного человека в развитии педагогической мысли эпохи возрождения Востока.: Афтореф. дисс…док.пед.наук. – Т.: 2008. – 37 с.
Ўзбек тилининг изоҳли луғати, -Т.: «Ўзбекистон миллий энциклопедияси» Давлат илмий нашриёти, 2007, 5 жилд, 687 бет
Жуманиёзов Қ.С. Умумтаълим мактаб ўқувчиларининг геометрик тасаввурини ривожлантириш методикаси. Пед.фан.ном.дисс.– Тошкент: 2001. – 17 б.
Фарфиева К.А. Оммавий ахборот воситалари таъсирида талабаларда ижтимоий тасаввурлар шаклланишининг ўзига хослиги. Псих. фан. ном. ...дисс. Т.: 2005. – 47 б.
Раҳимов С. Педагогические идеи Абу Али ибн Сины. Афтореф. дисс… канд. Пед. Наук. – Т: 1964. Раҳимов С. Абу Али ибн Сино таълим-тарбия ҳақида. – Т:. Ўқитувчи. 2001.-Б. 89.
Самсонов Н.В. Развитие воображения у детей. - М.: Изд. В.В. Думнов, 2003.
Ўзбекистон Миллий Энциклопедияси, 6-жилд, Тошкент, Ўзбекистон 12.Миллий Энциклопедияси, 2003-йил, 704 бет, 325-бет
Қосимова Н.А. Она тили таълими жараёнида ўқувчилар нутқини сўз маънодошлари билан бойитиш. пед. ф. н. диссертaция, -Т.: 1998. 156 б.