O‘QUVCHILAR LUGʻAT BOYLIGINI OSHIRISHNING LINGVO-PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
O‘quvchilar lug‘at boyligini oshirishning lingvo-pedagogik xususiyatlari nutq faoliyatining barcha turlari bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarni muvaffaqiyatli egallash tizimi yoki mashqlar to‘plami, shuningdek, tilni o‘rgatish jarayonida kommunikativ va boshqa kompetensiyalarni shakllantirishda ko‘p jihatdan puxta o‘ylangan va to‘g‘ri qo‘llanilishiga bog‘liq. Maqolada o‘quvchilar lug‘at boyligini oshirishning lingvo-pedagogik xususiyatlari, yangi so‘zlar lug‘ati yoki kundaligini tutish, mashqlar bajarish kabi masalalar ilgari surilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Бобоева Д.Р. Мактабгача ёшдаги болаларнинг нутқини ўстириш жараёнида эртаклар орқали атроф-муҳит билан таништириш /Илмий тўплам. -Т.: Низомий номидаги ТДПУ, 2000.
Вохмина Л.Л. К вопросу о системе упражнений для обучения устной речи при коммуникативном подходе // Материалы научно-практической конференции «Мотинские чтения». Профессионально-педагогические традиции в преподавании русского языка как иносторанного. Ч.1. - М., 2005.
Пассов Е.И. Проблемы иноязычного коммуникативного образования (Философия иноязычного образования) // Материалы к докладу на XIII Конгрессе МАПРЯЛ (Гранада, Испания, 13-20 сентября 2015 г.). - М., 2015.
Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций: Пособие для студентов пед. вузов и учителей. - М.: Просвещение, 2002.