FANLARARO INTEGRATSIYA ASOSIDA BO‘LAJAK MUSIQA TA’LIMI O‘QITUVCHILARINING BADIIY-ESTETIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK MODELI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada yoshlarda kamolotning asosiy mezoni hisoblangan yuksak ma’naviy fazilatlarni mustahkamlash, ma’naviyatning shaxs, jamiyat va davlat hayotidagi zaruriyatini ijtimoiy-axloqiy mezonlar asosida o‘rganish, yoshlarga yuksak ma’naviyat konsepsiyasining zaruriyati, ma’naviy yuksaklik mamlakat barqarorligini ta’minlovchi omil ekanligini tushuntirish, yuksak ma’naviyatning hayotiy zaruriyati hamda jamiyat taraqqiyotining asosiy mezoni ekanligi ilmiy asoslangan. Shuningdek, maqolada musiqa ta’limi mutaxassislari tayyorlashda kasbiy mahoratga erishish bilan birga, umuminsoniy fazilatlar sohibi bo‘lishda barkamol mutaxassislarni tayyorlash uchun musiqa ta’limi fanlari imkoniyatlaridan keng foydalanish lozimgi ta’kidlanadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi Farmoni.
Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (Ijtimoiy-gumanitar yo‘nalishdagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida) / Ped.fan.dok... diss. – T.: TDPU, 2006. -B.264.
Gazman O.S. Pedagogika svobodi: put v gumanisticheskuyu sivilizatsiyu XXI veka // Novie sennosti obrazovaniya: – Moskva, 1996. Vip. 6.
Ivanov G.A. Integrativnie osnovi organizatsii nauchno-issledovatelskoy deyatelnosti uchashixsya/G.A. Ivanov// J. Pedagogicheskiye texnologii. – 2006. – №1. – S.22-29.
Mirtursunov Z. O‘zbek xalq pedagogikasi. – Toshkent: Fan, 1973. – B.212.
Shermukhammadov, B. (2022). Creativity of a Teacher in an Innovative Educational Environment. Journal of Higher Education Theory & Practice, 22(12).
Шермухаммадов, Б. (2012). Использование различных методов, форм и средств в воспитании молодежи // Актуальные проблемы современной науки, (5), 80-83.