TALABALARNING TADBIRKORLIK KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISHGA QARATILGAN MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISHNING LOKAL-MODULLI TEXNOLOGIYASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
OTMlarda mustaqil ishlarning asosiy maqsadi fasilitator-oʻqituvchi rahbarligi va nazorati ostida talabada muayyan oʻquv materiallarini mustaqil ravishda bajarish uchun zarur boʻlgan bilim, koʻnikma va malakalarni shakllantirish va rivojlantirishdan iborat. Maqolada bu mavzudagi ayrim qarashlar va yechimlar oʻz ifodasini topgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Oʻzbekiston Respublikasining “Maktabgacha taʼlim va tarbiya toʻgʻrisida”gi Qonuni. 2019-yil 16-dekabr. OʻRQ-595-son. (Qonun hujjatlari maʼlumotlari milliy bazasi, 17.12.2019 y., 03/19/595/4160-son)
Alvested M. Pedagogy and interdisciplinarity: Research on the reformed kindergarten teacher education (KTE) in Norway
Azizova.Z.F. Qoʻgʻirchoq teatri vositasida maktabgacha katta yoshdagi bolalarda axloqiy-estetik sifatlarni shakllantirish Avtoref. p.f.n T:2020-52b
Azarov Yu.P. Masterstvo vospitatelya. M.: “Prosvesheniye”,1971.-126 b
Azizxodjayeva N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. - T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 2003. -175-b.
Yoʻldoshev J.Gʻ., Usmonov S.A. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni amaliyotga joriy qilish. Toshkent.: “Fan va texnologiya”. 2008. -132.b.
Saidqulov Sh. Uzluksiz pedagogik taʼlim va malaka oshirish muammolari. – Samarqand: SamDu, 1996.-76b
Выготский, Л. С. Педагогическая психология [Текст] / Л. С.
Выготский. – Москва: Астрель, 2012. – 480 с.
Гогоберидзе, А. Г. Дошкольная педагогика с основами методик воспитания и обучения [Текст] / Под ред. А. Г. Гогоберидзе, О. В.
Солнцевой. – Санкт-Петербург, 2015. – 464 с.