РАННЯЯ ДИАГНОСТИКА И КОРРЕЛЯЦИЯ КОГНИТИВНОГО РАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ КАК ФАКТОР ЭФФЕКТИВНОСТИ ОБУЧЕНИЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Мақолада объектив ва субъектив характердаги бир қатор омилларнинг таъсири натижасида мактабгача ёшдаги болаларни когнитив ривожлантириш муаммоси ва уни эрта ташхис қўйиш ва корреляция қилиш зарурлиги таълим самарадорлиги ва шахсий муваффақиятнинг шарти сифатида кўриб чиқилади ва ривожлантирилади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Жан Пиаже: теория, эксперименты, дискуссии. Под редакцией Л.Ф.Обуховой, Г.В.Бурлинской. М.2001.
Анри Валлон Психическое развитие ребёнка». Издательский дом Питер.2001.
Абдурахманов Р.А Возрастная психология. Специфика и условия развития детей в дошкольном и школьном возрасте. ‒ М.: Современный гуманитарный университет, 1999.
Нейропсихологический подход к диагностике, разработанный А.Р.Лурией. Комплексная методика для оценки развития нейрокогнитивных функций NEPSY.