SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN JISMONIY TARBIYA TA’LIMI JARAYONIDA PEDAGOGIK MONITORINGNI AMALGA OSHIRISH OMILLARI
Kalit so‘zlar:
shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim, monitoring, pedagogik monitoring, individual-psixologik, ta’lim-tarbiya, kuzatish, tahlil qilish, nazorat.Annotatsiya
Tadqiqotning maqsadi: shaxsga yo‘naltirilgan jismoniy tarbiya ta’limi jarayonida pedagogik monitoringni amalga oshirish omillarini tadqiq etish. Tadqiqot jarayonida pedagogik kuzatuv, qiyosiy tahlil, tajriba-sinov, pedagogik monitoring, so‘rovnoma, test, matematik statistik tahlil kabi tadqiqot va tahlil usullaridan foydalanilgan. Maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida jismoniy tarbiya darslarida shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim jarayonida pedagogik monitoring tarkibi va mazmunini takomillashtirish bo‘yicha o‘quvchilarning motivlari, maqsadlari, qobiliyatlari, faolligi va boshqa individual-psixologik xususiyatlari tadqiq etildi hamda xulosa va tavsiyalar ishlab chiqildi. Xulosa qilib aytganda, umumiy o‘rta ta’lim muassasalarini o‘quvtarbiya jarayonida shaxsga yunaltirilgan ta’limni amalga oshirish uchun tadqiq etadigan bo‘lsak, umumiy o‘rta ta’lim muassasalariga o‘qishga kelgan o‘quvchilarni dastlabki kunlardan boshlab ular uchun qulay va turli, ya’ni nafaqat o‘quv, balki sinf va darsdan tashqari faoliyatga jalb qilish, ularda o‘qish, bilim olishga bo‘lgan qiziqishni shakllantirish maqsadga muvofiqdir.
Adabiyotlar
Багаева С. Организация мониторинга качества знаний старшеклассников в процессе использования инфокоммуникационных технологий в общеобразовательной школе: Дис. канд. пед. наук. - Карачаевск, 2006.
Бахмутский А. Мониторинг школьного образования: проблемы решения. - СанктПетербург: «КАРО», 2007.
Хохлова С. Мониторинг качества школьного образования: Дис. канд. пед. наук. - Тюмень, 2003.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. Вып. 2. - М., 1996.
Каримов Р.Қ., Умумий ўрта таълим давлат таълим стандарти мониторингини таъминлашнинг педагогик асослари. Пед. фан. ном. диссер - Т., 2006.
Юзликаева Э.Р. Педагогический мониторинг в личностно-ориентированном образовательном процессе в системе высшего образования. Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук, 2007.
Yuklab olishlar
Nashr etilgan
Son
Bo‘lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Fergana state university

Ushbu ish Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Xalqaro litsenziyasi ostida litsenziyalangan.