sg
O‘zbekcha

АНАЛИЗ ЭФФЕКТИВНОСТИ РАЗВИТИЯ ТВОРЧЕСКОГО СОТРУДНИЧЕСТВА НА ОСНОВЕ ТЕХНОЛОГИИ БИТ-УРОКА

Авторы

Ключевые слова:

бит-урок, творческое сотрудничество, инициатива, гибкость, инновационные идеи.

Аннотация

В статье рассматривается эффективность развития творческого сотрудничества студентов на основе технологи «Бит-урока» по разработанным критериям. Дается сравнительный анализ данных промежуточного этапа педагогического исследования.

Биографии авторов

  • , Fergana State University

    Farg‘ona davlat universiteti katta o‘qituvchisi

  • , Fergana State University

    Toshkent axborot texnologiyalari universiteti Farg‘ona filiali dotsenti

Библиографические ссылки

Mirziyoyev Sh. M. Milliy tiklanishdan – milliy yuksalish sari. 4-tom. – Toshkent: O‘zbekiston, 2020. – B.452.

Exsonova F.T. Boshlang‘ich sinf oquvchilarida kreativlikni rivojlantirishning pedagogik mexanizmini takomillashtirish. Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi Avtoreferati. – Namangan.: NamDU. 2020. –B. 5

https://uza.uz/uz/posts/kreativlik-va-uning-dars-zharayonidagi-samaralari (Kreativlik va uning dars jarayonidagi samaralari)

Sharipov Sh.S. O‘quvchilar kasbiy ijodkorligi uzviyligini ta’minlashning nazariyasi va amaliyoti. Ped.fan.dok.diss. – Toshkent.: TDPU, 2012.- B.38.

Aripdjanova A.R.Ta’limni axborotlashtirish sharoitida oliy ta’lim muassasalari pedagoglarining kreativ salohiyatini rivojlantirish // ped. Fanlari bo‘yicha fal.dokt.(PhD) diss.avtoref. T.:TDPU, 2017. – 50 b

Pozilova Sh.X. Oliy ta’lim muassasalari tinglovchilarini qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslarida kreaiv o‘qitish metodikasi: ped. yo‘na. bo‘yicha falsafa doktori (PhD). ...diss. – T.: 2019. – B. 22-23

Бoльшoй пcиxoлoгичеcкий cлoвapь. – М.: Пpaйл-ЕВPOЗНAК. Пoд pед. Б.Г.Мещеpякoвa, aкaд.В.П.Зинченкo. 2003. – 92 c.

Nishanova Z.T. Mustaqil ijodiy fikrlashni rivojlantirishning psixologik asoslari: psix.fan. doktori ...diss. T.: 2005. – B. 97-98.

Опубликован

2024-09-12

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>