ПРОБЛЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ И ВОСПИТАНИЯ И ТОЛКОВАНИЕ ГЕРОЯ В ДЖАДИДСКОЙ ДРАМЕ

Основное содержимое статьи

О Дадажонов

Аннотация

В статье на примере произведений Бехбуди и Хамзы анализируются толкование героя джадидской драмы и вопросы образования и воспитания.

Информация о статье

Как цитировать
Дадажонов, О. (2023). ПРОБЛЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ И ВОСПИТАНИЯ И ТОЛКОВАНИЕ ГЕРОЯ В ДЖАДИДСКОЙ ДРАМЕ. Научный вестник Ферганский государственный университета, (2), 111–113. извлечено от https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/409
Раздел
Литературоведение

Библиографические ссылки

Солиев А. “Ўзбек драматургиясида инсон талқини” мавзусидаги диссертация автореферати. −Т., 2012.

Беҳбудий М. Танланган асарлар. −Т.: Маънавият. 1997.

Ниёзов Г., Ахмедов Қ., Тожибоев Қ. Шарқ алломалари ва маърифатпарвар адиблариниг баркамол авлод тарбиясига оид маънавий-ахлоқий қарашлари. −Т.: Ўзбекистон. 2010.

Солижонов Й. ”Ҳамза Ҳакимзода шеъриятида лирик қаҳрамоннинг такомиллашув жараёни”. “ФарДУ. Илмий хабарлар”, 2019.3-сон

Солижонов Й. Зулматдан нур қидирганлар.- T.: Ўзбекистон. 2007.

Очил С., Ҳошимов К. Ўзбек педагогикаси антологияси.2-жилд.Ўқитувчи −Т.: 1999

Ҳамдам У. ”Ҳамза−янги ўзбек адабиёти асосчиларидан бирими?” номли мақоласи. Манба: www.uza.uz.

Ўзбек тилининг изоҳли луғати.2 томли. − М.:1981.556-б Хизматкор.Ерлари бойга ўтиб кетган камбағал деҳқонларнинг кўпчилиги шу бойнинг эшигида қарол бўлиб қолаверар экан.