РАЗВИТИЕ ДУХОВНО-НРАВСТВЕННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СТУДЕНТОВ НА ОСНОВЕ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ТЮТОРОВ
Основное содержимое статьи
Аннотация
В данной статье освещено исследование проблемы развития знаний духовно-нравственной компетентности учащихся в философско-педагогической литературе, автором раскрыта сущность понятий «воспитание-воспитание», духовно-нравственная компетентность учащихся, на основе анализа теоретического материала.
Информация о статье
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 27-iyuldagi “Oliy ma’lumotli mutaxassislar tayyorlash sifatini oshirishda iqtisodiyot sohalari va tarmoqlarining ishtirokini yanada kengaytirish chora-tadbirlari to‘grisida”gi PK- 3151-sonli Qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 5-iyundagi “Oliy ta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish va ularning mamlakatda amalga oshirilayotgan keng qamrovli isloxotlarda faol ishtirokini ta’minlash bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘grisida”gi 3775-son Karori. // Qonun xujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 06.06.2018 y., 07/18/3775/1313-son.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Maxkamasining 2017-yil 6-apreldagi “Umumiy o‘rta, o‘rta maxsus, kasb-xunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini tasdiqlash to‘grisida”gi 187-son Qarori. / O‘zbekiston Respublikasi qonun xujjatlari to‘plami, 2017 y., 14-son, 230-modda.
Sarvinoz Norboyeva. Talabalarda ma’naviy kompetentlikni rivojlantirish (metodik qo‘llanma).
Mamatqulova, O., & Xodjayev, M. (2023). Talabalarda g‘oyaviy- mafkuraviy kompetentlikni rivojlantirish muammosining falsafiy-pedagogik adabiyotlarda o‘rganilishi. Современные тенденсии инновасионного развития науки и образования в глобалном мире, 1(3), 315–320. https://doi.org/10.47689/STARS.university-pp315-320