AКТУАЛЬНОСТЬ И СУТЬ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ПОТЕНЦИАЛА УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ

Основное содержимое статьи

Raxmonova Mehrixon Xoshimovna Raxmonova Mehrixon Xoshimovna
Karimova Mukaddas Otajonovna Karimova Mukaddas Otajonovna

Аннотация

В данной статье проанализированы мнения о необходимости развития профессионального потенциала учителей начальных классов, объективной оценки и стратегического подхода к их деятельности по развитию профессиональных знаний и умений, а также формированию личностных качеств.

Информация о статье

Как цитировать
Raxmonova Mehrixon Xoshimovna, R. M. X., & Karimova Mukaddas Otajonovna, K. M. O. (2024). AКТУАЛЬНОСТЬ И СУТЬ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ПОТЕНЦИАЛА УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ. Научный вестник Ферганский государственный университета, (6), 144. извлечено от https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/3157
Раздел
Научная информация
Биографии авторов

Raxmonova Mehrixon Xoshimovna Raxmonova Mehrixon Xoshimovna, Farg‘ona viloyati Pedagoglarni yangi metodikalarga o‘rgatish milliy markazi

Farg‘ona viloyati Pedagoglarni yangi metodikalarga o‘rgatish milliy markazi o‘qituvchisi

Karimova Mukaddas Otajonovna Karimova Mukaddas Otajonovna, Fergana State University

Farg‘ona davlat universiteti dotsenti, p.f.n

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2020-yil 6-noyabrdagi PF-6108-son Farmoni.

Raxmonova M.X. “O‘zini-o‘zi rivojlantirish va uzluksiz kasbiy rivojlanisning jamiyatdagi roli”. O‘quv qo‘llanma – Farg‘ona, 2023.

Raxmonova M.X. Boshlang‘ich ta’limda innovatsion yondashuvlar// Xalq ta’limi xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirishning dolzarb masalalari: Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi. Farg‘ona – 2022.

Adolf Disterverg. Nеmis o‘qituvchilаrini o‘qitish uchun qo‘llаnmа. (1835)

Калинкина Е.Г. Накопительная система как форма повышения квалификации педагогов в условиях непрерывного образования // Нижегородское образование. № 1. 2010. С. 16-22.

Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: б.и., 1996.- 306-с.

Гозиев Э.Г. Психологические основы развития самоуправления учебной деятельностью у школьников и студентов.: дисс. докт. псих. наук. – Ташкент, 1991. – 316 с.

Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития (в традиции культурно-исторической теории Л.С. Выготского). — М.: Тривола, 1994. —168 с.