sg
O‘zbekcha

Педагогико-психологические и социальные особенности обучения английскому языку в инклюзивном образовании

Авторы

Ключевые слова:

инклюзивное образование, английский язык, педагогико-психологические особенности, социализация, учащиеся с особыми образовательными потребностями.

Аннотация

В статье анализируются педагогико-психологические и социальные особенности обучения английскому языку учащихся в условиях инклюзивного образования. Рассматривается значение адаптированных методик, индивидуального подхода и коммуникативных методов для учеников с особыми образовательными потребностями. Также изучается роль психологической поддержки и факторов, влияющих на социализацию учащихся в образовательном процессе. Статья подчеркивает роль инклюзивного образования в развитии общества и демократизации образовательной системы.

Биография автора

  • , Farg‘ona davlat universiteti

    Farg’ona davlat universiteti,Aniq va tabiiy fanlar kafedrasi,katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Shaykhutdinov, S. (2020). Inklyuziv ta'lim: nazariy asoslar va amaliy yondashuvlar. Toshkent: O‘zbekiston davlat pedagogika universiteti nashriyoti.

Gulomova, L. (2019). Pedagogik psixologiya: nazariy va amaliy masalalar. Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti.

Zafarov, N. (2021). Innovatsion texnologiyalar va inklyuziv ta'limda samarali pedagogik metodlar. Samarqand: Samarqand davlat universiteti nashriyoti.

Kadirova, M. (2018). Maxsus ehtiyojga ega o‘quvchilarni ta'limda qo‘llashda zamonaviy metodlar. Buxoro: Buxoro davlat universiteti nashriyoti.

Jalilova, A. (2020). Ingliz tili o‘qitishda interaktiv metodlar va ularning samaradorligi. Tashkent: O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti nashriyoti.

Sirojiddinov, R. (2017). Psixologik qo‘llab-quvvatlash va inklyuziv ta'lim. Tashkent: Akademnashr.

Muradov, D. (2019). Ingliz tilini o‘qitishda pedagogik texnologiyalarni qo‘llash. Toshkent: Toshkent davlat pedagogika universiteti nashriyoti.

Akramov, F. (2021). O‘quvchilarning ijtimoiylashuvi va inklyuziv ta'lim: muammolar va yechimlar. Toshkent: "Ijtimoiy o‘qituvchilar" nashriyoti.

Salimov, J. (2020). Pedagogik psixologiyaning inklyuziv ta'limdagi o‘rni. Tashkent: O‘zbekiston psixologiya instituti nashriyoti.

Rizayeva, T. (2018). Kompyuter texnologiyalari va innovatsion o‘qitish metodlari: inklyuziv ta'limda qo‘llash. Andijon: Andijon davlat universiteti nashriyoti.

Опубликован

2025-02-03