TEXNIKA OLIY O‘QUV YURTLARI TALABALARI O‘RTASIDA TINGLAB TUSHUNISH MUAMMOLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Гульбахор Мансурова

Annotatsiya

Tinglab tushunish - bu chet tilini o‘rganayotgan talabalar nutq, o‘qish va yozishdan tashqari ega bo‘lgan ko‘nikmalardan biridir. Biroq, tinglashni o‘rganishda qiyinchiliklarga duch kelayotgan talabalar hali ham ko‘p. Ushbu tadqiqotning maqsadi texnika oliy o‘quv yurtlari xorijiy tillar kafedrasida tinglash ko‘nikmalarini o‘zlashtirishda talabalar duch keladigan muammolarni aniqlashdir. Ushbu maqoladagi ma'lumotlar Qarshi muhandislik-iqtisodiyot institutining xorijiy tillar kafedrasi talabalaridan to‘plangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, talabalar tez-tez kurashadigan oltita qo‘shimcha tinglash qobiliyati mavjud.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Tilshunoslik
muallifning biografiyasi

Гульбахор Мансурова , Karshi Engineering and Economic Institute

старший преподаватель кафедры иностранных языков, Каршинского инженерно-экономического института

Foydalaniladigan adabiyotlar

Бим И.Л. Некоторые актуальные проблемы современного обучения иностранным языкам // ИЯШ. 2001. - № 4 - С. 5-7.

Гальскова Н.Д. Современная методика обучения иностранным языкам / Н.Д. Гальскова // Учебное пособие. – М.: Акти-глосса, 2000, 345 c. (Galskova N.D. Modern methods of teaching foreign languages / N.D. Galskova // Textbook. - M: Akti-glossa, 2000, 345)

Магин Н.С. О некоторых видах способностей к усвоению иностранного языка // Проблемы способностей. М., 1962. - С. 281-284.

Магин Н.С. О способностях к обучению иностранным языкам // Ученые записки с/х института Кишинев, 1966. - № 2. - С. 24-28.

Нечюнас В.Ю. Об изучении компонентов иноязычных способностей // Материалы IV съезда всесоюзного общества психологов. Тбилиси, 1971. -С.333-335.

Суслов И.Н. О некоторых языковых трудностях восприятия на слух // Актуальные проблемы обучения аудированию на иностранном языке в неязыковых вузах: Сб. науч. тр. Омск, 1984. — С. 43-51.

Cubalit, A. N. (2016). Listening comprehension problems of Thai university English learners. In Proceedings of the Third International Conference on Language, Literature & Society (pp. 207–214).Sri Lanka: International Center for Research and Development. Retrieved from http://uniqueca.com/archieves/proceedings

Darti and Asmawati A.(2017) Analyzing students’ difficulties toward listening comprehension. Eternal(English, Teaching, Learning & Research Journal). 2017;3(2):211-228 DOI10.24252/Eternal.V32.2017.

Jepang (The analysis of listening difficulties of second semester students of Japanese StudyProgram). Semarang: Universitas Negeri Semarang.Fauziah, N. M. (2015).

Kesulitan belajar dalam matakuliah menyimak dan faktor penyebabnya padamahasiwa semester V Prodi Pendidikan Bahasa Perancis. (Learning difficulties in listening subjectand the cause factors of fifth semester students French Study Program). Semarang : Universitas Negeri Semarang.Gilakjani.

Hasan, A. (2000). Learners’ perceptions of listening comprehension problems. Language, Culture andCurriculum,13 (2), 137–153.

Krashen, S.D. (1985).The input hypothesis: Issues and implications. New York: Addison-Wesley LongmanLtd.

Krashen, S.D., Terrell, T.D., Ehrman, M. E., and Herzog, M. (1984). A theoretical basis for teaching thereceptive skills. Foreign Language Annals,17 (4), 261–275.

Nurhidayati. (2004). Jenis dan sebab kesulitan yang dihadapi oleh mahasiswa dalam menyimak teks bahasaarab. (The types and causes of difficulties faced by students in listening Arabic text).

Rivers, W. M., and Temperley, M. S. (1978).A practical guide to the teaching of English as a Second or Foreign Language . New York: Oxford University Press.

Rost, M. (1994). Introducing listening. London: Penguin.

Tresnadewi, S. (1994). Developing listening skill in the EFL classroom. Guidelines , 16(1). June 1994.

Zaytoun N. Different Techniques for Teaching Listening Comprehension // A Forum Anthology. Selected Articles from the English Teaching Forum 1984-1988. — Washington, D. C., 1989. Vol. IV. - P. 81-83.