NEYROTARMOQ TEXNOLOGIYASINI HAYOTGA TATBIQ ETISHNING PEDAGOGIK MOHIYATI VA XARAKTERISTIKASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchilarini bilish jarayonlarini neyrotarmoq texnologiyasi asosida hayotga tatbiq etishning pedagogik mohiyati va xarakteristikasi atroflicha yoritilgan. Tarbiyalanuvchilarga ta’lim va tarbiya berish jarayonida ularni shaxsini har tomonlama o‘rganish, ularning psixofiziologik xususiyatlari bilan bir qatorda neyrologik imkoniyatlarini hisobga olishga alohida to‘xtalib o‘tilgan. Ta’lim dasturlarini o‘zlashtirishda qiynalayotgan tarbiyalanuvchilarga pedagog va murabbiylar tomonidan alohida e’tibor qaratilishining ahmaiyatli ekanligi batafsil yoritilgan. Ta’lim va tarbiya berish jarayonida ta’lim oluvchi shaxsini har tomonlama va chuqur bilish va neyrologik imkoniyatlarini hisobga olishga atroflicha yondashgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
.Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti. 2022.12.12.Toshkent.
Maktabgacha pedagogika F.R.Qodirova, SH.Q.Toshpo‘latova, N.M.Kayumova, M.N.A’zamova. Toshkent 2019.
Shaxs fiziologiyasi va gigenasi. Pol’ Bregg, Patrisiya Bregg.Toshkent-2015.
Neyropedagogika o‘quv-uslubiy majmua. F.M.Qo‘chqorova. Andijon 2018.
Neyropedagogika (metodik qo‘llanma) DJ.R.Gulamov, D.A.Mamatqulov, M.T.Axmedova, M.X.Uumarova, M.A.Abidjanova.
Yangi O‘zbekistonda maktabgacha ta’limda islohatlar. M.Maziyayeva. Maktabgacha va boshlang‘ich ta’limning dolzarb masalalari; Muammo, yechimlar.2022-yil.46-47 betlar
Maktabgacha ta’limga yangicha yondashuv, Y.Dilafruz, J.Ma’rifatxon, Z.Eraliyeva, M.Muqaddasxon.121-123-betlar.