АҲИЛ ҚЎШНИЧИЛИК МУНОСАБАТЛАРИ - ТАРИХИЙ-МАДАНИЙ ЖАРАЁН СИФАТИДА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ш.Абдуллаев

Annotatsiya

Мақолада аҳил қўшничилик муносабатларининг тарихий-фалсафий моҳияти ҳақида фикр юритилган. Ҳар бир шахс дунёқарашининг шаклланишида муҳим аҳамиятга эга бўлган  тарихий хотира ҳамда уни миллат томонидан тегишли даражада англаниши ва бу жараён ўз навбатида социум, жамият, давлат, қолаверса бутун минтақадаги ижтимоий-сиёсий жараёнларга таъсирини таҳлил қилишга ҳаракат қилинган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot

Foydalaniladigan adabiyotlar

Гегель.Философия права. -М.,1990.

Ширинов Т.Ш. Связи Средней Азии и Индийского субконтинента во II тысячелетии до н.э. Индия и Цен¬тральная Азия (доисламский период). – Т.2000; Мавлонов.Ў. Марказий Осиёнинг қадимги йўллари. – Т.: “Akademiya”, 2008; Ртвеладзе Э. Цивилизация, государства, культуры Центральной Азии. – Т., 2005 .

Мавлонов Ў. Марказий Осиёнинг қадимги йўллари. -Т.,1990..

Гулямова Д., Никитченко Г. Историческая память как объект изучения социологии. Общественное мнение. Права человека.- 2001. -№ 4.

Симаков К. Концепция реального времени дления В.И.Вернадского. Вопросы философии. –2003. –№4.

Сагдуллаев А. Псевдоистория Средней Азии – барьер на пути к интеграции . Бизнес Вестник Востока. 7.09.2006.