ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СОВРЕМЕННЫХ НАВЫКОВ У УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (МЕЖДУНАРОДНАЯ ПРОГРАММА ОЦЕНКИ)
Основное содержимое статьи
Аннотация
В данной статье представлена информация о программах международной оценки, изменениях в сфере образования в нашей стране, PIRLS и TIMSS и других программах оценки, информация о роли программ международной оценки в обеспечении качества образования учащихся начальных классов в освоении предметов. Также были обсуждены условия возникновения этих оценочных программ и правовые основы их применения в нашей стране.
Информация о статье
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020–yil 27-fevraldagi «Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» gi PQ 4623-son Qarori.
Grin Vinsent. Milliy darajadagi ta'lim yutuqlarini baholash / Vinsent Greni, Tomas Kellaghan; ingliz tilidan tarjima T.N. Leonova; ilmiy ed. M. B. Chelyshkova. – M.: Logos, 2011. – 208 b.
Nurmanov A.T., Mustafakulov A.A. Oliy ta’lim muassasalarida TQM-sifatni yalpi boshqarish tizimi. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent, TDPU, 2019. - 160 b.
Boshlang‘ich ta’limni o‘qitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. TDPU huzuridagi Xalq ta’limi xodimlari malakasini oshirish instituti. Toshkent. 2018. – 160 b.
Gaynazarova G.A. Mashg‘ulotlarda interfaol muhitni yaratish omillari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.225.
Davletshin M.G. Boshlang‘ich ta’limning psixologik omillari // Xalq ta’limi tizimida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining yangi avlodini tayyorlash muammolari. - T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 1996. -B. 132-134.
Davletov E.Yu. Boshlangich ta’limga PIRLS baholash dasturi imkoniyatlari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.248.
Rabbonaeva D.T. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida matnni o‘zlashtirish darajasini takomillashtirish usullari”. Umumta’lim maktablarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun uslubiy ko‘rsatma. – Samarqand, 2020-yil.
Vostrikov, A.A. Elita maktabida kompetensiyaga asoslangan yondashuv nazariyasi va texnologiyasi asoslari. Muallif modeli. / - Tomsk: mahsuldor pedagogika, 2016. - 218 p.
www.ziyonet.uz