ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СОВРЕМЕННЫХ НАВЫКОВ У УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (МЕЖДУНАРОДНАЯ ПРОГРАММА ОЦЕНКИ)

Основное содержимое статьи

Dilyora Isaboyeva

Аннотация

В данной статье представлена информация о программах международной оценки, изменениях в сфере образования в нашей стране, PIRLS и TIMSS и других программах оценки, информация о роли программ международной оценки в обеспечении качества образования учащихся начальных классов в освоении предметов. Также были обсуждены условия возникновения этих оценочных программ и правовые основы их применения в нашей стране.

Информация о статье

Как цитировать
Isaboyeva , D. (2024). ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СОВРЕМЕННЫХ НАВЫКОВ У УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (МЕЖДУНАРОДНАЯ ПРОГРАММА ОЦЕНКИ). Научный вестник Ферганский государственный университета, 29(6), 19. извлечено от https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/3008
Раздел
Педагогика
Биография автора

Dilyora Isaboyeva , Kokan State Pedagogical Institute

Qoʻqon davlat pedagogika instituti, boshlangʻich taʼlim metodikasi kafedrasi oʻqituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020–yil 27-fevraldagi «Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» gi PQ 4623-son Qarori.

Grin Vinsent. Milliy darajadagi ta'lim yutuqlarini baholash / Vinsent Greni, Tomas Kellaghan; ingliz tilidan tarjima T.N. Leonova; ilmiy ed. M. B. Chelyshkova. – M.: Logos, 2011. – 208 b.

Nurmanov A.T., Mustafakulov A.A. Oliy ta’lim muassasalarida TQM-sifatni yalpi boshqarish tizimi. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent, TDPU, 2019. - 160 b.

Boshlang‘ich ta’limni o‘qitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. TDPU huzuridagi Xalq ta’limi xodimlari malakasini oshirish instituti. Toshkent. 2018. – 160 b.

Gaynazarova G.A. Mashg‘ulotlarda interfaol muhitni yaratish omillari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.225.

Davletshin M.G. Boshlang‘ich ta’limning psixologik omillari // Xalq ta’limi tizimida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining yangi avlodini tayyorlash muammolari. - T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 1996. -B. 132-134.

Davletov E.Yu. Boshlangich ta’limga PIRLS baholash dasturi imkoniyatlari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.248.

Rabbonaeva D.T. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida matnni o‘zlashtirish darajasini takomillashtirish usullari”. Umumta’lim maktablarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun uslubiy ko‘rsatma. – Samarqand, 2020-yil.

Vostrikov, A.A. Elita maktabida kompetensiyaga asoslangan yondashuv nazariyasi va texnologiyasi asoslari. Muallif modeli. / - Tomsk: mahsuldor pedagogika, 2016. - 218 p.

www.ziyonet.uz