МЕТОДЫ И ПРИЁМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЧУВСТВА НАЦИОНАЛЬНОЙ ГОРДОСТИ У УЧАЩИХСЯ ЧЕРЕЗ ЭТНОПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ЦЕННОСТИ

Основное содержимое статьи

Roxat Safarova
Muhammadimin Abdu

Аннотация

В статье предпринята попытка разработать удобные средства, методы и приёмы использования этнопедагогических ценностей в формировании чувства национальной гордости у учащихся. На основе этих инструментов, методов и приёмов также выделена организация педагогических процессов, направленных на развитие чувства национальной гордости у учащихся, и разработана оптимальная система формирования чувства национальной гордости у учащихся. Также учителям общеобразовательной средней школы даются предложения и рекомендации по использованию удобных средств, методов и приёмов использования этнопедагогических ценностей в формировании чувства национальной гордости у учащихся.

Информация о статье

Как цитировать
Safarova, R., & Abdu, M. (2023). МЕТОДЫ И ПРИЁМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЧУВСТВА НАЦИОНАЛЬНОЙ ГОРДОСТИ У УЧАЩИХСЯ ЧЕРЕЗ ЭТНОПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ЦЕННОСТИ. Научный вестник Ферганский государственный университета, 28(3), 2. извлечено от https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/1699
Раздел
Педагогика
Биографии авторов

Roxat Safarova, Qori Niyoziy nomidagi O‘zPFITI

Qori Niyoziy nomidagi O‘zPFITI bo‘lim mudiri, p.f.d., prof. 

Muhammadimin Abdu, Andijan State University

Andijon davlat universiteti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Zohidov V.Y Inson va zamon sadosi. [Ocherklar]. O‘zdavrnashr, 1961. 231 bet.

Zunnunov A., Xayrullaev M., Xotamov N., SHodiyev D. O‘rta Osiyoda pedagogik fikr taraqqiyotidan lavhalar. - T.: Fan, 1996. - 310 b.

Mallaeyv N.M. O‘zbek adabiyoti tarixi. Birinchi kitob. – T.: O‘qituvchi, 1976. – 663 b.

Masharipova N.R “SHarq xalqlari pedagogik tafakkurida o‘zlik tarbiyasining didaktik vositalari” pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi, Samarqand 2020.

Maqsudov U.Q. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida xalq og‘zaki ijodi vositasida ijtimoiy faollik ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik tizimi” pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi, Namangan. 2021.

Musurmonova O. Pedagogik texnologiyalar ta’lim samaradorligining muxim omili. - T.: "YOshlar tashkiloti", 2020. – 52 b.

Muqimova D. YOshlarda milliy o‘zlikni anglash tuyg‘usini shakllantirish "Pedagogik ta`lim" 2006, № 4. B. 411.

Mo‘minov I.N. https://ru.wikipedia.org/wiki/

Nishonova S. SHarq uyg‘onish davri pedagogik fikr taraqqiyotida barkamol inson tarbiyasi: Ped.fanl.dokt. ... diss. - T.: 1998. - 288 b.

Ortikov N. Milily va umuminsoniy qadriyatlar asosda o‘quvchi shaxsini ahloqiy shakllantirish. Pedagogika fanlari doktori diss..... T. 2000. 305 b.

A.Rustamov. https://kitobxon.com/ru/yozuvchi/a-rustamov

Salaeva M. Xalq pedagogikasida ta’lim tarbiya usullari takomili. Xalq ta’limi 4 (.№ 4.), 106-110, 2013

Safarova O. Folklor – bebaho boylik. Saylanma. – T.: Muharrir, 2010. – 360 b.

Safarova R.G‘., Musaev U., Musaev P., YUsupova F., Nurjanova R. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta’lim strategiyasi muammolari va ta’lim mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari / Monografiya. T.: Fan, 2005. – 255 b.

Xayrullaev M.M. O‘rta Osiyoda ilk Uyg‘onish davri madaniyati. -T.: Fan, 1994. - 77 b.

Hasanboyeva O. va boshqalar. Tarbiyaviy ishlar metodikasi. O‘quv qo‘llanma. –T.: Ilm ziyo, 2014. – 166 b.

SHomuhamedov SH.M. “Bilgamish” va “Alpomish” eposlarining tafovutli jixatlari. https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/7505

Egamberdiyeva.T, Siddiqov.I, Yo‘ldosheva.SH. O‘zbekiston davlat boshqaruv tizimida xotin-qizlar ishtirokining zamonaviy omillari. Farg‘ona. 2020.

Qosimova D. Ta’lim texnologiyalari. – T.: Tafakkur qanoti, 2014. – 297 b.

Qurboniyozova Z.K. Tarbiyaviy ishlar jarayonida o‘quvchilarda milliy o‘zlikni anglashni shakllantirishning pedagogik asoslari (Qoraqalpoq maktablarining VII-IX sinflari misolida): Ped.fanl.nomz. ... diss. avtoref. – T.: 2002. – 21 b.

Quronov M. O‘zbekiston umumta’lim maktablarida milliy tarbiyaning ilmiy-pedagogik asoslari: Ped.fan.dokt. ...dis. - T.: 1998. - 287 b.