ТАСВИРИЙ САНЪАТ МАШҒУЛОТЛАРИ ОРҚАЛИ ТУШУНЧА, ТАСАВВУРЛАР ҲОСИЛ ҚИЛИШДА КЎРГАЗМАЛИЛИК ПРИНЦИПИНИНГ НАЗАРИЯСИ ВА МЕТОДИКАСИ
Основное содержимое статьи
Аннотация
Статья посвящена практическому значению использования наглядных средств учителями изобразительного искусства на занятиях изобразительного искусства, а также наглядных репродукций при работе над созданием реалистичных изображений
Информация о статье
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни .
Баркамол авлод — Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. -Т.,1997 .
Умумий ўрта таълимнинг давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғрисидаги Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 1999 йил 16 августдаги 390-сонли қарори. “Таълим тараққиёти”, 1-махсус сон. – Т.: Шарқ, 1999.
Ортиқов В.Н.Тасвирий санъатни ўқитишнинг замонавий педагогик технологияси, дидактикаси ва методикаси. -Т.: Илм-зиё, 2013.
Ҳасанов Р. Тасвирий санъат асослари. –Т.,2009.
Абдурасулов С. Тасвирий санъат ва уни ўқитиш методикаси. –Т., 2011.
Зиёмуҳаммедов Б., Абдуллаев Ш. Илғор педагогик технология. Назария ва амалиёт. –Т., 2011.
Ешмухаммедов Р.М. Инновацион технологиялар ёрдамида таълим самарадорлигини ошириш йўллари Т.: ТДПУ., 2004.