ВАЖНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МЕДИАОБРАЗОВАНИЯ В ПРОЦЕССЕ УРОКА
Ключевые слова:
медиа, образование, медиаобразование, педагогика, образовательная система, наука, интеграция, инновации, реформа, урок, процесс, школа.Аннотация
В данной статье рассматриваются система образования в Республике Узбекистан и ее реформы, а также особенности медиаобразования и важность использования медиаобразования в учебном процессе.
Библиографические ссылки
Fedorov AV. Pedagogika universiteti talabalarining media kompetentsiyasini va tanqidiy fikrlashni rivojlantirish. - Monografiya. - M.: MOO WFP UNESCO "Axborot hamma uchun", 2017. - 616 b.
Fedorov A.V. Ommaviy axborot vositalari taʻlimi: tarix, nazariya va uslublar. Monografiya. - Rostov-na-Donu: TsVVR, 2021. - 708 p.
Usov Y.N. Ekran sanʻati olamida. Oʻrta maktab oʻquvchilari uchun darslik. - M .: SvR-Argus, 2021. - 224 p.
«Media taʻlim» jurnali. - M.: MOO WFP UNESCO "Axborot hamma uchun", 2008. - 130 b.
Tsymbalenko S. B., Sharikov A. V., Shcheglova S. N. Axborot olamida oʻzbek oʻsmirlari. - M .: UNICEF - Yunpress, 1998. - 44 b. - S. 16.
Sharikov A. V. Media taʻlimi: jahon va mahalliy tajriba. - M .: NII SOiUK APN SSSR, 1990. - 65 b. - P. 3.
Sobkin V. S. “Televideniya va taʼlim: 1980-90-yillardagi sotsiologik tadqiqotlar tajribasi // Taʼlim va axborot madaniyati. Sotsiologik jihatlar. Taʻlim sotsiologiyasi maʻlumotlari” V jild. VII son. / Ed. V. S. Sobkina. - M.: Oʻzbekiston Taʻlim akademiyasining Taʻlim sotsiologiyasi markazi, 2000. - 462 p. - S.50-52.
"Vikipediya" bepul ensiklopediyasi - Kirish rejimi: http://ru.wikipedia.org;
Xanti-Mansiysk avtonom okrugining axborot-taʻlim portali -YUGRA / Media taʻlim boʻlimi. - Kirish rejimi: http://6hm.eduhmao.ru
Birinchi kanalning rasmiy sayti / yangiliklar boʻlimi. - kirish rejimi: http://www.1tv.ru/news/social/187311
Gudilina S.I. Estetik taʻlimni rivojlantirish istiqbollari - kirish rejimi: http://www.mediaeducation.ru/publ
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Научный вестник Ферганский государственный университета

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.