
Ushbu maqola Maykl Long, Kler Kramsh va Jek C. Richards kabi taniqli olimlarning fikrlaridan kelib chiqib, chet tillarini o‘qitishdagi lingvistik bo‘shliqlarning muhim rolini o‘rganadi. Oddiy lingvistik bo‘shliqlardan tashqari, bu bo‘shliqlar tilni o‘rganish jarayonida kashfiyot va motivatsiya uchun kuchli katalizator sifatida ko‘riladi. Ushbu bo‘shliqlarni o‘zlashtirib, strategik jihatdan qo‘llash orqali o‘qituvchilar dinamik va madaniy jihatdan boyitilgan o‘quv muhitini rivojlantirishlari mumkin. Maqola fanlararo ob'ektiv orqali lingvistik lakunalarning pedagogik nazariyalar va metodologiyalar bilan qanday kesishishini ko‘rib chiqadi, ularning tilni o‘zlashtirishga, sinf dinamikasiga va o‘quvchilarning faolligiga ko‘p qirrali ta'sirini yoritadi. Bundan tashqari, u o‘quvchilarning turli lingvistik kelib chiqishi va o‘rganish uslublarini tan oladigan, shuningdek, madaniyatlararo kompetentsiya va kommunikativ malakani rag‘batlantiradigan inklyuziv yondashuvni yoqlaydi. Oxir oqibat, ushbu tadqiqot xorijiy tillarni o‘qitish paradigmalarini qayta shakllantirish va tilni o‘qitish amaliyotining umumiy samaradorligini oshirishda lingvistik bo‘shliqlarning transformatsion salohiyatini ta'kidlaydi.