MAKTABGACHA TA’LIM TIZIMIDA ZAMONAVIY AXBOROT TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Bola tarbiyasi juda murakkab va mas’uliyatli jarayon. Ushbu jarayonni to‘g‘ri va samarali tashkillash har bir davrning dolzarb vazifasi bo‘lib qolaveradi. Ayniqsa bugungi akseleratsiya jarayonini boshdan kechirayotgan jadal hamda turli xil innovatsiyalar zamonida axborot kommunikatsion texnologiyalari va innovatsiyalarni ta’lim tizimiga joriy etish ushbu vazifani hal etishga samarali ko‘mak bermoqda. Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tizimiga AKT va innovatsiyalarni joriy etishning ilmiy va amaliy jihatlari hamda buning samarali natijalari yoritilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
L.R Lizunova. Katta maktabgacha yoshdagi bolalarda umumiy nutqning kam rivojlanganligini tuzatish uchun kompyuter texnologiyasi. Perm, 2005 y.
M. Nikitina. Kompyuterda bola. M., Eksmo, 2006 y.
Dilfuza Kadirkulovna Isroilova. Maktabgacha ta’limda axborot va innovatsion texnologiyalarining o`rni. 2022
Fayzullayeva Iroda Baxtiyorovna, Muhiddinova Dilfuza Sherdor qizi. Maktabgacha ta’lim tizimida zamonaviy innovatsion texnologiyalar.
G‘ofurova Dildora G‘ofurovna. Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilarga axborot texnologiyalaridan foydalanish uchun shart-sharoitlarni takomillashtirish.
Yuldasheva, G., & Shermatova, H. (2022). Taʼlimda innovatsion texnologiyalarning qo ‘llanilish istiqbollari. Science and innovation, 1(B8), 5-9.
Шерматова, Х. М., & Мукимова, З. З. (2021). Интеллектуальная культура-важный фактор образовательного процесса. Экономика и социум, (4-2 (83)), 723-726.
Shermatova, H. M. (2022). Ta’limda axborot texnologiyalari. 2-qism. F., Classic.