HAMKORLIK PEDAGOGIKASI ASOSIDA OLIY TA’LIMDA TA’LIM JARAYONINI SAMARALI TASHKIL ETISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada hamkorlik pedagogikasi asosida oliy ta’limda ta’lim jarayonini samarali tashkil etish usullari, shuningdek, dars samaradorligini oshirishda hamkorlikda ishlash tamoyillarining muhim jihatlari xususida fikr yuritiladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Бим-Бад Б.М. Педагогическая антропология.– М.: УРАО, 2003. – 208 с.
Бондаревская Е.В., Кульневич С.В. Педагогика: личность в гуманистических теориях и системах воспитания. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1999. – 178 с.
Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. – 288 с.
Yo‘ldoshev J.G‘., Usmonov S. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar. – T.: O‘qituvchi, 2004. – 101 b.
Роджерс К., Фрейберг Д. Свободо учиться. Москва. Смысл.2019. стр.-601.
Qurbonov Sh, Seytxalilov E. Ta’lim sifatini boshqarish. /T.: «Turon-Iqbol», 2006. -592 b.
Safarova R., Musaev U.Q., Musaev P. va boshq. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta’lim strategiyasi muammolari va ta’lim mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari. –T.: Fan, 2005. – 255 b.
Сериков, В.В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем. – М.: Издательская корпорация «Логос», 1999. – 272 с.
Egamberdiyeva N.M. Madaniy-insonparvarlik yondashuv asosida talabalarni shaxsiy va kasbiy ijtimoiylashtirish nazariyasi va amaliyoti (Pedagogika oliy ta’lim muassasalari misolida): Ped. fan. dok. ... diss. – T., 2010. – 332 b.