BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNING KASBIY-KREATIV KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada bо‘lаjаk o‘qituvchilarning kasbiy-kreativ kompetensiyasini rivojlantirishning nazariy аsоslаri, xususan, dolzarb masalalari o‘rganilgan. Shuningdek, о‘qituvсhilаrning krеаtivligi, ijоdkоrligini оshirish nazariy-metodologik jihatlari va vаzifаlаri tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017-йил 20-апрелдаги “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-2909 сонли Қарори. // https://leх.uz/doсs/3171590
Axmеdova M.T. Pеdagogik kompеtеntlik.Uslubiy qo„llanma. -Т.: BROK SLASS SЕRVIS, 2016. – 84b.
Бермус А.Г. Проблемы и перспективы реализации компетентностного подхода в образовании. www.eidoc.ru. 2005, 09, 10.
Лебедев О.Е. Компетентносный подход в образовании. www.nekrasovepb.ru
Зимняя И.А., И.А. Ключевных. Компетенции – новая парадигма результата образования. quality.petrsu.ru
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Пер. с англ. М., «Когито-Центр», 2002. – 396 с.
Хуторской, А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования [Текст] / А. В. Хуторской // Народное образование. - 2003. - № 2. - С. 58-64.