BO‘LAJAK GEOGRAFIYA O‘QITUVCHILARINI O‘QUVCHILARDA GEOLOGIK BILIMLARNI TAKOMILLASHTIRISHNING INNOVATSION - PEDAGOGIK MODELI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada bo‘lajak geografiya fani o‘qituvchilarini o‘quvchilarda geologik bilimlarni takomillashtirishning zamonaviy modeli keltirib o‘tilgan. Shuningdek, bo‘lajak fan o‘qituvchlarining uzluksiz ta'lim tizimidagi muammolarni bilishlari va ularni bartaraf etishning ilmiy yechimlarini tahlil qilingan. Bo‘lajak geografiya fani o‘qituvchilari o‘quvchilarni qanday qilib tabiiy-geografik qiziqishlarini so‘ndirmagan holda ularni faollashtirishlari mumkin. Bu albatta, bugungi kunda geograf o‘qituvchi-pedagoglarni qiziqtirmasdan qolmaydi. O‘qituvchining metodik tayyorgarligi o‘quvchilarning kreativlik ko‘nikmalarini rivojlantirish hayoti davomida mustaqil o‘qib-o‘rganish, kognitivlik ko‘nikmalarini va hayotiy tajribani mustaqil ravishda muntazam oshirib borish zarur xisoblanadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Вахобов Х. ва бошқалар. География таълимида қўлланиладиган педагогик технологияларни ишлаб чиқиш // Халқ таълими. – Тошкент, 2007. –1-сон. – Б. 102-105.
Саушкин Ю.Г. Географическое мышление. – М.: Ойкумена, 2011.
Гуревич П. С. Психология и педагогика. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Учебник. – М.: Юрайт, 2019. – 43 с.
Perramond, Moseley, William G.; Eric; Hapke, Holly M.; (2014). An Introduction to Human-Environment Geography. Wiley Blackwell. – Р. 26–27
Jackson P., Thinking Geographically. Geography (2006) – Р. 199-204.