MAXSUS YO‘NALISHLARDA CHET TILIDA GAPIRISH KO‘NIKMALARINI TAKOMILLASHTIRISH YO‘LLARI (INFORMATIKA YO‘NALISHI MISOLIDA)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Nilufar Djalilova

Annotatsiya

Maxsus maqsadlar uchun ingliz tili (ESP) ma'lum bir kontekstda yoki aniq maqsadda ingliz tilini o‘rgatish va o‘rganishni anglatadi. U axborot texnologiyalari, biznes, turizm, tibbiyot yoki muhandislik kabi sohalarda keng qo‘llaniladi. Til o‘rgatishning bunday yondashuvi umumiy tilni bilish emas, balki muayyan soha yoki kasb uchun zarur bo‘lgan til ko‘nikmalari va lug‘at boyligini rivojlantirishga qaratilgan. Shunday ekan, hayotning turli sohalarida yuqori malakali mutaxassislar tayyorlash uchun til ko‘nikmalarini rivojlantirish nihoyatda muhimdir. Ushbu maqola ESP guruhlarida nutq ko‘nikmalarini rivojlantirish usullariga bag‘ishlangan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Tilshunoslik
muallifning biografiyasi

Nilufar Djalilova , Tashkent University of Information Technologies named after Muhammad al-Khorazmi

Tashkent University of Information Technologies named after Muhammad al – Khorazmi, Foreign languages department, teacher

Foydalaniladigan adabiyotlar

Canale, M. (1983). From communicative competence to communicative language pedagogy. In J. C. Richards and R. W. Schmidt (Eds), Language and Communication, (pp. 2–27). London: Longman.

Djalilova, N., Akhmedova, A., (2020). From the Experience of Applying Innovative Technologies in Teaching Speaking Skills of Medical Students at the English Language Lessons // Bulletin of Science and Practice, №4.422-427.

Timoshenko, A. S. The use of video materials in foreign language lessons / A. S. Timoshenko. - Text: direct // Young scientist. - 2020. - No. 26 (316). - S. 317-319.

Джалилова Н.Д. Приёмы технологии критического мышления на уроках иностранного языка в вузах. Using innovative technologies in improving the efficiency of education: problems and solutions. Scientific and international conference. Batumi, Georgia, 2022. 41-44 сс.

Зимняя И.А., И.А.Мазаева, М.Д. Лаптева. Коммуникативная компетентность, речевая деятельность, вербальное общение.Москва, 2020

Ларина Т. А. Использование аутентичного видео материала в обучении иностранному языку// Современное гуманитарное научное знание: мульти дисциплинарный подход. Материалы Международной научно-практической конференции. 2019. С. 85 - 88.

Нецветаева В. О. Использование видеоматериалов при дистанционном проведении занятий по иностранному языку в вузе // Вестник педагогических наук, 2021, №2. С. 96-98.

Пассов Е.И.Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. М.:Просвещение, 1991, 128 с.

Томин В.В., Бочкарева Т.С., Формирование иноязычной компетенции студентов в информационном поле кросс культурного взаимодействия. Современные исследования социальных проблем. ЭНЖ. №6. 2015.

https://scipress.ru/pedagogy/articles/k-voprosu-ob-ispolzovanii-video-materialov-na-zanyatiyakh-po-inostrannomu-yazyku-v-vuze.html

https://nitforyou.com/tipologiauchvideo/