BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QUVCHILARIDA ZAMONAVIY KO‘NIKMALARNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK ASOSLARI (XALQARO BAHOLASH DASTURI)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada xalqaro baholash dasturlari, yurtimizda ta’lim sohasidagi o`zgarishlar, PIRLS va TIMSS va boshqa baholash dasturlari haqida ma’lumot, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining fanlarni o‘zlashtirishda xalqaro baholash dasturlarlarining ta’lim sifatini ta’minlashdagi o‘rni to`g`risida ma’lumot berilgan. Shuningdek ushbu baholash dasturlarining kelib chiqish shart-sharoitlari va yurtimizda qo`llashning huquqiy asoslari muhokama etilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020–yil 27-fevraldagi «Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» gi PQ 4623-son Qarori.
Grin Vinsent. Milliy darajadagi ta'lim yutuqlarini baholash / Vinsent Greni, Tomas Kellaghan; ingliz tilidan tarjima T.N. Leonova; ilmiy ed. M. B. Chelyshkova. – M.: Logos, 2011. – 208 b.
Nurmanov A.T., Mustafakulov A.A. Oliy ta’lim muassasalarida TQM-sifatni yalpi boshqarish tizimi. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent, TDPU, 2019. - 160 b.
Boshlang‘ich ta’limni o‘qitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. TDPU huzuridagi Xalq ta’limi xodimlari malakasini oshirish instituti. Toshkent. 2018. – 160 b.
Gaynazarova G.A. Mashg‘ulotlarda interfaol muhitni yaratish omillari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.225.
Davletshin M.G. Boshlang‘ich ta’limning psixologik omillari // Xalq ta’limi tizimida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining yangi avlodini tayyorlash muammolari. - T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 1996. -B. 132-134.
Davletov E.Yu. Boshlangich ta’limga PIRLS baholash dasturi imkoniyatlari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.248.
Rabbonaeva D.T. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida matnni o‘zlashtirish darajasini takomillashtirish usullari”. Umumta’lim maktablarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun uslubiy ko‘rsatma. – Samarqand, 2020-yil.
Vostrikov, A.A. Elita maktabida kompetensiyaga asoslangan yondashuv nazariyasi va texnologiyasi asoslari. Muallif modeli. / - Tomsk: mahsuldor pedagogika, 2016. - 218 p.
www.ziyonet.uz