YANGI O‘ZBEKISTONDA YOSHLARNING MA’NAVIY-AXLOQIY MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH USULLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Boboyeva Zulfiya Akbarjonovna

Annotatsiya

Mazkur maqolada yangi O‘zbekistonda yoshlarning ma’naviy-axloqiy madaniyatini shakllantirish usullari, san’at va axloqning bosh mavzui inson ekanligi, san’at insonning maqsad-manfaatlari, fikr-mulohazalari, his-tuyg‘ulari, ichki kechinmalari nuqtai nazaridan aks ettirsa, axloq inson ijtimoiy aloqa lari va munosabatlarining mag‘ziga singib ketadi hamda hayotda, mayyan jamiyatda axloq-odob zarur ekanligi yoritib  berilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Boboyeva Zulfiya Akbarjonovna, Fergana State University

Farg‘ona davlat universiteti mustaqil tadqiqotchisi

Foydalaniladigan adabiyotlar

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Узлуксиз маънавий тарбия концепциясини тасдиқлаш ва уни амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида” қарори, 31.12.2019 йилдаги 1059-сон. https://lex.uz/uz/docs/4676839

Каримов И.А. Биз келажагимизни ўз қўлимиз билан қурамиз. Асарлар. 7-жилд. – Т.: «Ўзбекистон», 1999.

– 246-б.

Эгамбердиева Н.М. Маданий инсонпарварлик ёндашув асосида талабаларни шахсий ҳамда касбий ижтимоийлаштириш назарияси ва амалиёти (Педагогика олий таълим муассасалари мисолида). / Педагогика фанлари доктори ... дисс. авторефати – Т., 2010. – Б. 3-4.

Saydullaeva, A. R. (2022). Gender Factors in Raising the Intellectual and Social Status of Women in Universities. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(10), 103-107.

Қуронов М. Миллий тарбия. – Т.: «Маънавият», 2007. – Б. 28.

Абдуллаева Д.С. Миллий тарихий хотиранинг моҳияти ва ривожланишининг ўзига хос хусусиятлари (ижтимоий-фалсафий таҳлил): Дисс. ... фал. фан. ном. – Т.: ЎзМУ, 2006. –Б. 35.

Ачилдиев А.С. Диалектика национального самосознания и национальной культуры. – Т.: «Университет», 1997. -С. 109.

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##