ТАЪЛИМ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДА ЎСМИРЛАР ХУЛҚ-АТВОРИНИ НАМОЁН БЎЛИШИНИНГ ИЖТИМОИЙ ‒ ПСИХОЛОГИК АСПЕКТЛАРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ҳ.Ғаниева

Annotatsiya

Мақолада таълим-тарбия жараёнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоён бўладиган ижтимоий-психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika

Foydalaniladigan adabiyotlar

Каримов И.А. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш – энг олий саодатдир. – Т.: Ўзбекистон, 2015.

Комилов Н. Комил инсон – миллат келажаги. – Тошкент: Ўзбекистон, 2001.

Каримова В. Миллий истиқлол ғоясини таълим жараёнига жорий этишнинг педагогик ҳамда психологик асослари. – Т.: “ЎАЖБНТ” Маркази, 2002.

Ғозиев Э.Ғ. Онтогенез психологияси – Tошкент, 2010.

Ғозиев Э.Ғ. Ўқувчиларнинг ўқув фаолиятини бошқариш – Tошкент, 1998.

Тўлаганова Г.Қ. Тарбияси қийин ўсмирлар психологияси – Tошкент. Университет, 2005.

Рогов. Е.И. Настольная книга практического психолога. – М., 2004.