ТАЪЛИМ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДА ЎСМИРЛАР ХУЛҚ-АТВОРИНИ НАМОЁН БЎЛИШИНИНГ ИЖТИМОИЙ ‒ ПСИХОЛОГИК АСПЕКТЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Мақолада таълим-тарбия жараёнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоён бўладиган ижтимоий-психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Ҳ.Ғаниева. (2023). ТАЪЛИМ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДА ЎСМИРЛАР ХУЛҚ-АТВОРИНИ НАМОЁН БЎЛИШИНИНГ ИЖТИМОИЙ ‒ ПСИХОЛОГИК АСПЕКТЛАРИ. Farg’ona Davlat Universiteti, (3), 28. Retrieved from https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/1641
Bo‘lim
Pedagogika
Foydalaniladigan adabiyotlar
Каримов И.А. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш – энг олий саодатдир. – Т.: Ўзбекистон, 2015.
Комилов Н. Комил инсон – миллат келажаги. – Тошкент: Ўзбекистон, 2001.
Каримова В. Миллий истиқлол ғоясини таълим жараёнига жорий этишнинг педагогик ҳамда психологик асослари. – Т.: “ЎАЖБНТ” Маркази, 2002.
Ғозиев Э.Ғ. Онтогенез психологияси – Tошкент, 2010.
Ғозиев Э.Ғ. Ўқувчиларнинг ўқув фаолиятини бошқариш – Tошкент, 1998.
Тўлаганова Г.Қ. Тарбияси қийин ўсмирлар психологияси – Tошкент. Университет, 2005.
Рогов. Е.И. Настольная книга практического психолога. – М., 2004.