sg
O‘zbekcha

СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ КАК СУБЪЕКТ ПРОПАГАНДА ПОЛИТИКО-ПРАВОВОЙ КУЛЬТУРЫ

Авторы

  • Termiz State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

СМИ, пресса, политическая и правовая культура, политико-правовая пропаганда.

Аннотация

В данной статье ставится цель теоретического обоснования того, что средства массовой информации-социальные отношения в обществе как субъект, формирующий политико-правовую культуру, проявляются под влиянием сферы поведения людей.

Биография автора

  • , Termiz State Pedagogical Institute

    Termiz davlat pedagogika instituti kafedra mudiri, siyosiy fanlar nomzodi, dotsent

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг «Жамиятда ҳуқуқий маданиятни юксалтириш бўйича тадбирларни мониторинг қилиш ва баҳолаш тўғрисидаги низомни тасдиқлаш ҳақида»ги 342-сон қарори. 20.04.2019.

Примов Б.А. Ахборот оқими жадаллашувининг ёшлар маънавий-ахлоқий тарбиясига таъсири// фалсафа фанлари бўйича фалсақа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент.: 2020. - Б. 26.

Rasulov H.M. Ma’naviy targ‘bot texnologiyalari. – Termiz.: Kitob-nashr, 2022, - B. 10.

Қуронов М. Тарғибот тамойиллари. – Тошкент.: “Маънавият”, 2015, - Б. 5.

Тожихонов У. Ҳуқуқий маданиятнинг илмий-назарий муаммолари. // Юридик фанлар доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент.: 1995 – Б. 58.

Умирдинов А. Давлат фуқаролик хизматчиси халқ ва миллат олдида жавобгардир. // Жамият ва бошқарув №4, (98) 2022, - Б. 134.

Olaf Steingräber. Politische Kommunikation in den Massenmedien Bachelor Thesis, 2012. 46 Pages, Grade: 2,0 https://www.grin.com/document/209051 (фойдаланилган сана 01.01.2023)

Муратова Н. Журналистикада медиа ва ахборот саводхонлиги. – Тошкент.: Baktria press, 2019. –Б.14.

Universal Declaration of Human Rights, Article 19 (1948). https://www.un.org/en/about-us/universal-declaration-of-human-rights

Опубликован

2024-01-06