СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ КАК СУБЪЕКТ ПРОПАГАНДА ПОЛИТИКО-ПРАВОВОЙ КУЛЬТУРЫ
Ключевые слова:
СМИ, пресса, политическая и правовая культура, политико-правовая пропаганда.Аннотация
В данной статье ставится цель теоретического обоснования того, что средства массовой информации-социальные отношения в обществе как субъект, формирующий политико-правовую культуру, проявляются под влиянием сферы поведения людей.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг «Жамиятда ҳуқуқий маданиятни юксалтириш бўйича тадбирларни мониторинг қилиш ва баҳолаш тўғрисидаги низомни тасдиқлаш ҳақида»ги 342-сон қарори. 20.04.2019.
Примов Б.А. Ахборот оқими жадаллашувининг ёшлар маънавий-ахлоқий тарбиясига таъсири// фалсафа фанлари бўйича фалсақа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент.: 2020. - Б. 26.
Rasulov H.M. Ma’naviy targ‘bot texnologiyalari. – Termiz.: Kitob-nashr, 2022, - B. 10.
Қуронов М. Тарғибот тамойиллари. – Тошкент.: “Маънавият”, 2015, - Б. 5.
Тожихонов У. Ҳуқуқий маданиятнинг илмий-назарий муаммолари. // Юридик фанлар доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент.: 1995 – Б. 58.
Умирдинов А. Давлат фуқаролик хизматчиси халқ ва миллат олдида жавобгардир. // Жамият ва бошқарув №4, (98) 2022, - Б. 134.
Olaf Steingräber. Politische Kommunikation in den Massenmedien Bachelor Thesis, 2012. 46 Pages, Grade: 2,0 https://www.grin.com/document/209051 (фойдаланилган сана 01.01.2023)
Муратова Н. Журналистикада медиа ва ахборот саводхонлиги. – Тошкент.: Baktria press, 2019. –Б.14.
Universal Declaration of Human Rights, Article 19 (1948). https://www.un.org/en/about-us/universal-declaration-of-human-rights
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Научный вестник Ферганский государственный университета

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.