ИССЛЕДОВАНИЕ ВОСПРИЯТИЯ СТУДЕНТАМИ-ЕСТЕСТВЕННИКАМИ СВОИХ ПОТРЕБНОСТЕЙ В ИЗУЧЕНИИ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Ключевые слова:
ESP, студенты-естественники, языковые потребности.Аннотация
The current study is devoted to how natural science students at university perceived the English language needs. The study involved 31 second-year students attending a face-to-face interview that was used to collect the data. Regarding their evaluation of the ESP course, the researcher claimed that because the course was not well-organized, the students could not learn some of the essential English abilities and it was recommended that several changes should be made to meet their needs fully.
Библиографические ссылки
Crystal, D. (2003). English as a global language. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press.
Dudley-Evans, T., & St John, M. J. (1998). Developments in English for specific purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge: Cambridge University Press
Hutchinson, T., & Waters, A. (1987). English for specific purposes. Cambridge: Cambridge University
Richards, J. C. (2010). Curriculum development in language teaching. Cambridge. CUP.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Научный вестник Ферганский государственный университета

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)
- Ma’mura Yuldasheva , ПРЕДЛОЖЕНИЕ ПО ОБУЧЕНИЮ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ-БИОЛОГОВ ПОСРЕДСТВОМ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПОДХОДА , Научный вестник Ферганский государственный университета: № 3 (2023): Научный журнал Ферганского государственного университета (Социальные гуманитарные науки)