ХОРИЖИЙ ТИЛ ДАРСЛАРИДА НОАНЪАНАВИЙ МЕТОДЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎЗИГА ХОС АҲАМИЯТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ушбу мақолада чет тили дарсларида ноанъанавий методлардан фойдаланишнинг ўзига хос аҳамияти кўрсатиб ўтилган
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Н.Мерганова. (2023). ХОРИЖИЙ ТИЛ ДАРСЛАРИДА НОАНЪАНАВИЙ МЕТОДЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎЗИГА ХОС АҲАМИЯТИ. Farg’ona Davlat Universiteti, (2), 32. Retrieved from https://journal.fdu.uz/index.php/sjfsu/article/view/815
Bo‘lim
Ilmiy axborot
Foydalaniladigan adabiyotlar
Ярашева Б. Замонавий дарс ва унга бўлган педагогик-услубий талаблар. Ўқув-услубий қўлланма. –Т., 2015.
Нойнер Герд., Хунсфелд Х. Чет тили ўқитиш методикаси. – Берлин.: Лангеншайдт, 1993.
Leonardo Projekt. Handlungsorientierter Fremdsprachenunterricht. Didaktisches Konzept – Берлин.: Хюбер, 2000.