ЧЕТ ТИЛИНИ ЎҚИТИШ МАЗМУНИНИ ТАЙЁРЛАШ ВА ЎРГАТИШ МЕТОДИКАСИ (методологик нуқтаи назар)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ж.Жалолов

Annotatsiya

Мақола чет тили ўқув предмети мазмунининг таркибий қисмларини қайта кўриб чиқиш ва амалиётга татбиқ этишнинг замонавий муаммоларини ҳал қилишга бағишланган

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika

Foydalaniladigan adabiyotlar

Жалалов Ж.Ж. Современный дидактический статус учебного предмета иностранный язык. Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборотлари. Илмий - назарий журнал. -№1. -2014.

Джалалов Д.Д. Проблемы содержания обучения иностранному языку: Монография /Ответственный редактор Г.А.Абдурахманов. –Т.: Фан, 1987.

Nunan D. Designing Tasks for the communicative Classroom, 1999.; Second language Teaching and Learning, USA, Heinle and Heinle Publishers, 1999.; Richards J. & Rodgers T. Approaches and Methods in Language Teaching, 2001.; Willis J. A Framework for Task – Based Learning. – Harlow:Longman, 1999.; Shehadeh, Ali Task – Based Language learning and Teaching: Theories and Applications. Ed.by Edwards C.& Willis J. Basingstoke, UK.:Plag, rave Macmillan Ltd, 2005.

Byram M., Morgan C. Teaching-and-learning language-and-culture. – Clevedon, Philadelphia, Adelaide: Multicultural Matters Ltd.,1994.; Carol M. Aspects of English and Culture. – San Francisco, Chandler and Sharp Publisher Inc.,1978.-153p.; Sapir E. The psychology of culture: a course of lectures / Ed. Irvine J.T. – Berlin: Mouton de Gruyter,1993. – 266p.; Seelye H.N. teaching culture: strategies for intercultural communication. – Lincolnwood,Illinois: National Textbook Company, 1997.-336p.; Stewart E.C.,Bennet M.J. American cultural patterns. A cross-cultural perspective.-USA: Intercultural Press,Inc., 1991.-192p.; Swiderski R.M. Teaching Language, learning culture. – London: Bergin and Garvey, 1993.-233p.; Harmer J. How to teach.5th. Ed.Harlow.Longman.-2009.

Гудков Д.Б. Межкультурная коммуникация: проблемы обучения.-М.: МГУ, 2000.; Кабакчи В.В. Практика англоязычной межкультурной коммуникации. –Москва коммуникации.-М.: 2007.-120c.; Шатилов С.Ф., Смирнов И.Б. Коммуникативно – когнитивный подход к обучению грамматике иностранного (немецкого) языка в общеобразовательной средней школе // Роль и место грамматики в обучении иностранному языку: Сборник материалов международной конференции. Ч.1.-СПб.: ИОВ РАО, 1998.; Щепилова А.В. Коммуникативно-когнитивный подход к обучению французскому языку как второму иностранному. – М.: ГОМЦ “Школьная книга”, 2003.