ZAMONAVIY MEDIAKONTENTDA LINGVOKREATIV STRATEGIYALAR TAHLILI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada zamonaviy mediakontentda qo‘llaniladigan lingvokreativ strategiyalar o‘rganilgan. Auditoriyaga ta’sir ko‘rsatadigan hissiy va kognitiv effektlarni yuzaga keltiruvchi lingvistik uslublar tahlil qilingan. Tadqiqotda mediakontentning o‘ziga xos uslubini shakllantirishda leksik, grammatik va stilistik vositalarning roli o‘rganilgan. Ishning amaliy ahamiyati natijalardan media sohasida samarali kommunikatsion strategiyalar ishlab chiqishda foydalanish imkoniyatlarida namoyon bo‘ladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Баранов, А.В. (2019). Межкультурная коммуникация и языковое образование. Москва: Наука, с. 15–28.
Караулов, Ю.Н. (2007). Русский язык и языковая личность. Москва: ЛКИ. с. 45-60
Гальскова, Н.Д. (2010). Современные методики преподавания иностранных языков. Москва: Академия, с. 78-92
Тер-Минасова, С.В. (2018). Язык и межкультурная коммуникация. Москва: Высшая школа, с. 33-47
Иванова, Т.В. (2021). Языковая манипуляция в медиатексте. Москва: Наука, стр. 34–56.
Петров, А.С. (2019). Лингвокреативность и медиаконтент: стратегии воздействия. СПб: Просвещение, стр. 18–40.
Сидорова, Н.И. (2020). Медиатекст и когнитивное восприятие. Новосибирск: Сибирский университет, стр. 92–115.