BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING G‘OYAVIY-MAFKURAVIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH METODLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada bo‘lajak pedagoglarning g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentligini rivojlantirishning nazariy-metodologik asoslari, bo‘lajak pedagoglarning g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentligini rivojlantirish amaliy metodik tizimi va bo‘lajak pedagoglarning g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentligini rivojlantirish samaradorligi o`rganilgan. Shuningdek, bo‘lajak pedagoglarning g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentligini rivojlantirish metodlari tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Миллий истиқлол ғояси асосий тушунчалар, атамалар ва тамойиллар (қисқача изоҳли тажрибавий) луғат. – Т.: Файласуфлар миллий жамияти, 2002. – Б.12-15.
Норлиев Р.И. Миллий тараққиёт ва маънавий юксалишнинг ўзаро алоқадорлиги ва таъсир хусусиятлари: Автореферат. фалсафа фан. ном. дисс. – Тошкент.: 2011. 10-б.
Одилқориев Х.Т., Раззоқов Д.Х. Сиёсатшунослик. – Т.: Ўқитувчи, 2008. –238 б.
Очилдиев А. Бугунги дунёнинг мафкуравий манзараси. – Тошкент: Ижод дунёси, 2002. 31-б.; Очилдиев А. Глобаллашув ва мафкуравий жараёнлар. – Тошкент: Муҳаррир. 2009. 48-б.
Райзберг Б.А. Современный социоэкономический словарь. – М., 2012. 171-с.
Третьяков П.И. Практика управления современной школой (Опытпедагогического менеджмента) / П.И.Третьяков. – М.: Изд-во МГПУ, 1995.–204 б.