BO‘LAJAK PEDAGOGLARDA INFORMATSION-ANALITIK KOMPETENTLIKNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Adashev Ilhomjon

Annotatsiya

Mazkur maqolada bo‘lajak tarix o‘qituvchilari hozirgi global axborotlar asri sharoitida tarixni o‘rganish jarayonida yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan holatlarni tahlil etiladi. Talabalarning har qanday sharoitda ham tarixni anglashda uning tashkilotchisi va faol ishtirokchisi, boshqacha aytganda subekti bo‘lgan inson qobiliyatini, aql-zakosini, intellektual imkoniyatlarini va umuman olganda insoniy qadriyatlarni bilish, unga xolis baho berish uchun fikrga aylanayotgan qarashlar to‘g‘ri asoslangan negiz tufayligina shakllanishi mumkinligi haqidagi xulosalar beriladi. Shuningdek, inson tufayligina tarixiy jarayonlar haqiqiy ma’noda o‘zining insonparvarlik mohiyatini, umuminsoniy qadriyatlarini to‘liq namoyon etishi mumkinligi ochib beriladi

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Adashev Ilhomjon, Fergana Stete University

Farg‘ona davlat universiteti

Foydalaniladigan adabiyotlar

Ахборот назарияси // Назаров Қ. Жаҳон фалсафаси қомуси. 1 жилд. – Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти нашриёти, 2016. – 117 бет.

Загвязинский В. И. Наступит ли эпоха Возрождения? Стратегия инновационного развития российского образования. 2-е изд. – М.: Логос, 2015. – 44 с.

Захарова И. Г. Информационные технологии в образовании // Образование и наука. – М., 2015. - № 5. – С.108.

Кастельс Мануэль. Информационная эпоха: экономика, общества и культура. Пер. с анг. П.И.Шкаратона. –М., 2000, -С.342.

Маматова Я, Сулайманова С. Ўзбекистон медиатаълим тараққиёти йўлида. Ўқув қўлланма.–Тошкент.:«Extremum-рress», 2015. –Б.83.

105th Congress Report House of Representatives 2d Session 105 775 Child online protection act October 5, 1998.