TIBBIYOT OLIYGOHI TALABALARIDA TIBBIY-EKOLOGIK KOMPETENTLIKNI RIVOJLANTIRISHNING INTEGRATIV USULI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada tibbiyot oliygohi talabalarida tibbiy-ekologik kompetentlikni rivojlantirishning nazariy-metodologik asoslari, integrativ metodikasi va uni takomillashtirish samaradorligi o‘rganilgan. Shuningdek, tibbiyot oliygohi talabalarida tibbiy-ekologik kompetentlikni rivojlantirishning integrativ usuli tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Абдуллаев 3. Экологические отношения и экологическое сознание. Тошкент.: Зиё. 2004. - С. 172.
Абдуқуддусов О. Интегратив ўқув предметлари мазмуни ва тузилмаси -Т.: Халқ таълими Ж.1999/№1. -Б.16-17.
Агаджанян Н.А. Человек и биосфера. Медико-биологические аспекты. –Москва.: - С. 88.
Голиш Л.В., Файзуллаева Д.М. Педагогик технологияларни лойиҳалаштириш ва режалаштириш: Ўқув услубий қўлланма/ Таълимда инновацион технология серияси. – Тошкент.: 2010. –Б.149.
Данилов-Данильян В.И., Залиханов М.И., Лосев К.С. Экологическая безопасность. Общие принципы и российский аспект. — Москва.: МНЭПУ, 2001. –С. 332.
Ермаков Д. Приоритеты экологического образования: от изучения экологии – к устойчивому развитию // Народное образование. - 2005. № 2. – С. 122-126.
Ефимова О.Н. Социально психологические особенности экологического сознания работников производственных организаций Электронный ресурс.: дис. . канд. психол. наук: 19.00.05/0.н. Ефимова. — Кострома, 2010.-С.207.
Моргун Д. В. Информатизация экологического образования // Экология и жизнь. – 2012. № 11. – С. 33-35.
Нигматов А., Абдуназаров Л., Мухамедов Ш. Касбий экологик таълим ва тарбия.–Тошкент.:Иқтисодиёт-молия, 2016. –Б.160
Федотова Г.А., Методология и методика психолого-педагогических исследований. –Великий новгород, 2006. -С. 4.