MATEMATIKAGA OID MISOL VA MASALALARNI YECHISHDA MATEMATIK TAFAKKURNING MUHIM ROLI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini matematikaga oid misol va masalalarni yechishda matematik tafakkurning muhim roli haqida so‘z yuritilgan hamda mantiqiy tafakkurga tayangan holda yechimini topishi kerak bo‘lgan bir nechta topshiriqlar berilgan. Berilgan topshiriqlarning yechimlari ko‘rsatib o‘tilgan. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining matematik tafakkurni rivojlantirishda matematik misollarni o‘rni muhim hisoblanadi. Matematik tafakkurni rivojlantirishdan asosiy maqsad o‘quvchilarning mantiqiy hamda tanqidiy fikrlashlarni o‘stirish uchun hizmat qilishdir. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini matematik tafakkurini rivojlantirish uchun amaliy masalalardan foydalanish yo‘llari berib o‘tilgan. Bundan tashqari masalalardan qo‘shimcha ravishda masala tuzish orqali matematik fikrlashlarini ham o‘stirish mukin. Berilgan masalalar yordamida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining matematik fikrlashlari va matematik dunyoqarashlarini o‘stirish mumkin bo‘ladi. Bu masalalar yordamida matematikani boshqa fanlar bilan bog‘lab boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini bilimlarini oshirish maqsadga muvofiqdir.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Липкина, А.И. (1985) Критичност и самооценка в учебной деятелности М., Просвещение, 145 с.
Frеy C. B., Оsbоrnе M. A. (2013) Thе futurе оf еmplоymеnt: Hоw suscеptiblе arе jоbstо cоmpyutеrisatiоn? Оxfоrd: Univеrsity оf Оxfоrd, 72 p.
Azizxodjayeva N.N. (2003) Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Ўқув қўлланма. – Тошкент: ТГПУ, 174 б.
“Kengaroo” xalqaro olimpiadasi savolnomasi.-2022 yil. Toshkent.
Asimov A, Mamasaidova M.A. (2021) A way to work creatively on multiple solutions using information technologies // Academicia An International Multisiciplinary Research Journal.-Vol.10, Issue 6, 301-305
Asimov A, Mamasaidova M.A. (2019) O‘quvchilarni test topshiriqlariga tayyorlashda muammoli vaziyatlardan foydalanish // NamDU ilmiy axborotnomasi. Ilmiy jurnal.-Namangan, B.254-258.
Mamasaidova M.A. (2020) Boshlang‘ich sinf geometrik materiallarini o‘rgatishda axborot texnologiyalaridan foydalanish // O‘ZMU xabarlari. Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali.-Toshkent, №1/2/1-B.89-94.
Alijon Asimov, Muhabbat Abdusalom qizi Mamasaidova (2019) Application of much mutual instructions for preparing teachers to test disciplines. Scientific and Technical Journal of Namangan Institute of Engineering and Technology, 255-258.
A Alijon, SZ Xoldorovich, GM Abbosovna, MM Abdusalom qizi (2022) Technology of Individualization of Learning, Spanish Journal of Innovation and Integrity.