O‘ZBEK ADABIYOTIDA TARIXIY OBRAZ VA UNING IFODA USULI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Xamidov Mirolimbek Mansur o‘g‘li

Annotatsiya

Mazkur maqolada Muhammad Alining “Mashrab” dostoni syujeti, kompazitsiyasi, band tizimi, ifoda usul va vositalari tahlil etilib, shoirning badiiy mahorati yoritib berilgan. Mazkur dostonda tasvirlangan o‘smir Boborahim Mashrabning Namangandan Qashqarga – mashhur Ofoqxo‘ja eshon dargohiga yo‘l olishi, uning pirga nozir etilgan Gulgunga oshiq bo‘lib sevgisiga sazovor bo‘lishi, Ofoqxo‘ja eshon esa Mashrabni ayovsiz jazolab dargohidan quvishi, so‘ng qalandarlar to‘dasi bilan Balxga kelishi va Mahmudbiy g‘azabiga uchrab dorga tortilishi voqealari bayoni va har bir bandi sakkiz satrdan iborat bo‘lgan, ikki qo‘shiqqa bo‘lingan, ularning har biri qirq besh banddan iborat dostonning tahliliga bag‘ishlangan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Adabiyotshunoslik
muallifning biografiyasi

Xamidov Mirolimbek Mansur o‘g‘li, Fergana State University

Farg‘ona davlat universiteti katta o‘qituvchisi, filologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

Foydalaniladigan adabiyotlar

Alimbekov A. Yulduzning besh qirrasi. – Toshkent, 2017.

Муҳаммад Али. Достонлар. – Тошкент: Ғ.Ғулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 1974.

Хотамов Н., Саримсоқов Б. Адабиётшунослик терминларининг русча-ўзбекча изоҳли луғати. – Тошкент: Ўқитувчи; 1979.