TA’LIM VA TARBIYA SIFATINI OSHIRISHDA HAMKORLIK KONSEPSIYASINING ROLI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Prezident Sh.M. Mirziyoyevning ta'lim va tarbiya sohasida amalga oshirayotgan islohotlari va ularning ahamiyati haqida yozilgan ushbu maqola, hamkorlik konsepsiyasining rolini o‘rganishga bag‘ishlangan. Maqolada Prezidentning ta’lim tizimining to‘rt uzviy xalqasi sifatida belgilangan bog‘cha, maktab, oliy va o‘rta maxsus ta’lim tizimlari hamda ilmiy madaniy muassasalarining yangi uyg‘onish davrida o‘ynashi kerak bo‘lgan rolini tahlil qiladi. Shuningdek, oila, mahalla va ta’lim muassasalarining hamkorlik konsepsiyasida belgilangan vazifalarni bajarish orqali yosh avlodni tarbiyalashning ahamiyati ta’kidlanadi. Konsepsiyaning asosiy maqsadi, har bir bolaning hayotda o‘z o‘rnini topishi va insonparvar bo‘lishiga qaratilgan. Maqolada oila, mahalla va ta’lim muassasalari o‘rtasidagi hamkorlikni ta’minlash uchun olib borilgan chora-tadbirlar, jumladan, 2012-yilda qabul qilingan 175-sonli qaror asosida amalga oshirilgan ishlar yoritilgan. Xulosa qismida barkamol va ma’naviy yetuk shaxsni tarbiyalashda oila va ta’lim muassasalarining o‘rni beqiyos ekanligi ta’kidlanadi. Mazkur maqola ta’lim va tarbiya sifatini oshirishda hamkorlik konsepsiyasining roli va ahamiyatini tushunishga qaratilgan ilmiy-tadqiqot materialidir.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 19-iyun 175-
O‘zbekiston Respublikasi 1993-yil “Oila, mahalla va ta’lim muassasasi
“Tarbiya jarayonida muassasalarning o‘zaro hamkorligi”.
Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 18-yanvardagi 23-son qarori.
Маматoв, М. (2015). Гуманистическая сущнoсть суфизма. Credo New,
https://docviewer.yandex.ru/view (2-2), 2-2.