ZAMONAVIY TA’LIM MUHITIDA PSIXOLOGIK XAVFSIZLIK VA IJTIMOIY-MADANIY XAVFSIZLIGI INDEKSINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK MEXANIZMLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada ta’lim hududi va hudud xavfsizligining ta’lim oluvchiga ta’siri, ta’lim muxitini psixologik xavfsizligining metodologik va nazariy asosllari muammosiga oid izlanishlar borasida ma’lumotlar berilgan. E.N.Gilemxanovaning “Maktab o‘quvchilarining ijtimoiy-madaniy xavfsizligi indeksi”ga oid emperik natijalar ijtimoiy-psixologik zaiflik, ijtimoiy-psixologik dezintegratsiya, virtual autizatsiya shkalalari orqali qo‘lga kiritilgani ma’lumotlar asosida bayon qilingan. Shuningdek, yuqori sinf o‘quvchilarida ijtimoiy madaniy xavfsizlik indeksi bo‘yicha farqlar tahlili berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Abduqaxxarova O.S. Ta’lim muhiti – bolalarning to‘laqonli ta’lim faoliyatini tashkil etishning asosiy sharti. "Teoriya i praktika sovremennoy nauki" №12(78) 2021- 3 b.
Рубцов В. В., Поливанова К. Н. Образовательная среда школы как фактор психического развития учащихся. — М.: ПИ РАО, 2007.
Слободчиков В. И. Психология образования человека. Становление субъектности в образовательных процессах. Учебное пос. — М.: «Православный Свято-Тихоновский гуманитарный университет», 2014. — 432 с.
Чиркина С.Е., Ахмеров Р.А., Бажин К.С., Царева Е.В. Основы формирования психологически безопасной образовательной среды: учебно-методическое пособие / С.Е. Чиркина, Р.А. Ахмеров, Казань: Издательство «Бриг», 2015. - 136 с
Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. — М.: Смысл, 2001. — 365 с.