AKSIOLOGIK YONDASHUV ASOSIDA TALABALARNI PEDAGOGIK FAOLIYATGA TAYYORLASH METODIKASI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Turg‘unov Mirjalol Mirzaxamdam o‘g‘li

Annotatsiya

Mazkur maqolada aksiologik yondashuv asosida talabalarni kasbiy-pedagogik faoliyatga tayyorlash metodikasi va nazariy-metodologik asoslari o`rganilgan. Shuningdek, talabalarni kasbiy-pedagogik faoliyatga tayyorlashda qadriyatlar tizimini rivojlantirish mazmuni tahlil qilingan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika
muallifning biografiyasi

Turg‘unov Mirjalol Mirzaxamdam o‘g‘li, Fergana Stete University

Farg‘ona davlat universiteti tadqiqotchisi

Foydalaniladigan adabiyotlar

Ашурова С.И. Махсус фанларни модуллар ўқитиш жараѐнини ташкил қилиш ва ўтказиш // Касб-ҳунар таълими. –Т., 2004. – № 21.

Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования.Педагогика. –1997. – С. 4–11, 17.

Макаревич М. А. Ценность// Российская социологическая энциклопедия/ Под общ. ред. Акад РАН

Г.В. Осипова. – М.: НОРМА-ИНФРА-М, 1998. – С.609-610.

Муслимов Н.А. Касб таълими ўқитувчисини касбий шакллантиришнинг назарий-методик асослари. Пед.фан док. Дисс... афтореферат. Тошкент.: 2007. –Б. 132.

Очилов М, Очилова Н. Ўқитувчи одоби. Тошкент.: Ўқитувчи. 1997. –Б. 6.

Педагогика фанидан изоҳли луғат. Тошкент.: Ўқитувчи. 2009. –Б.213.

Подласый И. П. Педагогика: 100 вопросов– 100 ответов. – М.: ВЛАДОС-пресс, 2004. – С. 83.

Рахимов Б.Х. Бўлажак ўқитувчида касбий маданий муносабатларини шакллантириш тизими. Тошкент.: Фан. 2005. –Б. 10.

Сатторов А.Э.Бўлажак жисмоний маданият ўқитувчиларида касбий маданиятни шакллантиришнинг педагогик асослари ва технологиялари. Автореферат, Тошкент в. Чирчиқ-2019 йил.

Сорокин П. Человек. Цивилизация. Общество. / Пер. с англ. – М. : Политиздат, 1992. – С. 488-494.

Тожиев М., Баракаев М., Хуррамов А.Ж. Муаммоли вазиятлар методидан фойдаланиб таълим жараѐнини ташкил этиш методикаси // Динамик системаларнинг долзарб муаммолари ва уларнинг татбиқлари. Республика илмий конференция материаллари. – Т., 2017. – Б. 294-296.

Эрдниев П.М., Эрдниев Б.П. Укрупление дидактических единиц в обучении математике. – М.: Просвещение, 1986. – С. 35-36

Ўзбек тилининг изоҳли луғати. II жилд. – Тошкент.: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти. 2006. –Б. 328.

Хайдаров Ф.И. Муслимов Н. Педагогик кадрлар тайёрлаш истиқболи. Педагогик таълим. Тошкент.: 6-сон 2009. –Б. 8-9.