O‘QITUVCHI-SOZIQACHI-XORUSMISTNING PROFESYONAL O‘Z-O‘ZINI ANGLASHI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Shaxsning o‘z-o‘zini anglashining rivojlanishi subyekt tomonidan o‘zini o‘zi bilish jarayoniga kiradi, kasbiy o‘zini o‘zi takomillashtirish va aks ettirishning ta'riflanishining harakatlantiruvchi kuchlaridan biri hisoblanadi. Samarali aks ettirish unga o‘zini ochib beradi, o‘zining potentsial imkoniyatlari chegaralarini belgilaydi va kengaytiradi, bu nafaqat xormeysterning o‘z faoliyatining usullari va vositalarining o‘zgarishiga, balki aqliy qobiliyatlarning harakatiga ham olib keladi. Ushbu maqolada o‘qituvchi - musiqachi-xormeysterning kasbiy o‘zini o‘zi anglashining dunyoqarashi nuqtai nazaridan o'rni tahlil qilinadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии. – М.: Наука, 1077. – 144 с.
Балагазова Светлана Тулеутаевна РЕФЛЕКСИЯ В КОНТЕКСТЕ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО САМОСОЗНАНИЯ ПЕДАГОГА -МУЗЫКАНТА – ХОРМЕЙСТЕРА материалы республиканской конференции “НОВЫЕ ПОДХОДЫ К ПРЕПОДАВАНИЮ МУЗЫКИ”, 64-стр.
Серов А.Н. Избранные статьи. Т.1. – М., 1950. – 122 с.
Б. Нүсіпжанова, и Г. Алдамбергенова. «Рефлексивные процессы в профессиональной деятельности музыканта–исполнителя». Central Asian Journal of Art Studies, т. 1, № 1, 2016 г., https://cajas.kz/journal/article/view/42.
Султанова М.С., Даркембаева А.Б. Рефлексивный подход будущего учителя музыки к исполнительско-речевой деятельности. Вестник Казахского национального женского педагогического университета. 2020;(1):216-221.