O‘QITUVCHI-SOZIQACHI-XORUSMISTNING PROFESYONAL O‘Z-O‘ZINI ANGLASHI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Vasilchenko Olga Anatolevna

Annotatsiya

Shaxsning o‘z-o‘zini anglashining rivojlanishi subyekt tomonidan o‘zini o‘zi bilish jarayoniga kiradi, kasbiy o‘zini o‘zi takomillashtirish va aks ettirishning ta'riflanishining harakatlantiruvchi kuchlaridan biri hisoblanadi. Samarali aks ettirish unga o‘zini ochib beradi, o‘zining potentsial imkoniyatlari chegaralarini belgilaydi va kengaytiradi, bu nafaqat xormeysterning o‘z faoliyatining usullari va vositalarining o‘zgarishiga, balki aqliy qobiliyatlarning harakatiga ham olib keladi. Ushbu maqolada o‘qituvchi - musiqachi-xormeysterning kasbiy o‘zini o‘zi anglashining dunyoqarashi nuqtai nazaridan o'rni tahlil qilinadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika
muallifning biografiyasi

Vasilchenko Olga Anatolevna, Associate Professor of the Department of Vocal State Institute art and culture of Uzbekistan

Candidate of Pedagogical Sciences,Associate Professor of the Department of Vocal State Institute art and culture of Uzbekistan

Foydalaniladigan adabiyotlar

Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии. – М.: Наука, 1077. – 144 с.

Балагазова Светлана Тулеутаевна РЕФЛЕКСИЯ В КОНТЕКСТЕ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО САМОСОЗНАНИЯ ПЕДАГОГА -МУЗЫКАНТА – ХОРМЕЙСТЕРА материалы республиканской конференции “НОВЫЕ ПОДХОДЫ К ПРЕПОДАВАНИЮ МУЗЫКИ”, 64-стр.

Серов А.Н. Избранные статьи. Т.1. – М., 1950. – 122 с.

Б. Нүсіпжанова, и Г. Алдамбергенова. «Рефлексивные процессы в профессиональной деятельности музыканта–исполнителя». Central Asian Journal of Art Studies, т. 1, № 1, 2016 г., https://cajas.kz/journal/article/view/42.

Султанова М.С., Даркембаева А.Б. Рефлексивный подход будущего учителя музыки к исполнительско-речевой деятельности. Вестник Казахского национального женского педагогического университета. 2020;(1):216-221.