TIBBIY TA’LIMDA MEDIATA’LIM ASOSIDA O‘QUV MASHG‘ULOTLARINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING AYRIM JIHATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada tibbiyot axborot texnologiyalari fanini o‘qitish orqali talabalarning mediakompetentligini rivojlantirish masalalari yoritilgan va tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Козирев А.А. Информатционние технологии в экономике и управлении. Из.во: Михайлова, Санкт-Петербург, 2000, -С. 57.
(Пассов Е.И. Программа-концепция комм уникативного иноязычного образования. М. «Просвещение», 2000 г. - 173с.).
(Джалилова С.Х. Психологические особенности личностной профессионализации студентов педагогического вуза: Дис. ... канд. психол. наук. – Т., 1994. – 134с.).
(Усманова М.А. Социально-философский анализ проблемы информатизации современного общества: Автореф. дис. ... канд. философ. наук. – Т.: Университет, 1997. – 48 с).
Kоmilоv N.B. Zamonaviy tibbiyot pedagogikasida tibbiyot tarixi fanini o‘qitishning eng muhim jihatlari tahlili // Pedagogik mahorat, 2023. №8.– bb.127–132